Zniżki na pobyty w hotelach Louvre Hotels w programie lojalnościowym wzrosły z 5 do 10 proc.

Od 15 września zniżka na pobyty w hotelach sieci Louvre Hotels Group dla klientów uczestniczących w programie lojalnościowym Flavours Instant Benefit wzrosła z 5 proc. do 10 proc. Promocja będzie dostępna dla pobytów zarezerwowanych i zrealizowanych od 15 września do 6 stycznia przyszłego roku.

Celem programu lojalnościowego Flavours Instant Benefit jest wzmocnienie relacji między Louvre Hotels Group a gośćmi dokonującymi regularnych rezerwacji przez internet. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest pobranie aplikacji Louvre Hotels Group na system Android lub IOS oraz rejestracja do programu. Dotychczas uczestnicy mogli liczyć na stałą zniżkę w wysokości 5 proc. oraz dostęp do informacji o najlepszych stawkach we wszystkich hotelach grupy na całym świecie. Od 15 września zniżka wzrosła do 10 proc. zarówno dla obecnych, jak i przyszłych zarejestrowanych użytkowników aplikacji i członków programu.

– Dzięki naszej aplikacji i powiązanym z nią programowi lojalnościowemu możemy zaoferować naszym gościom możliwość wygodnego przeglądania najlepszych ofert, szybką obsługę rezerwacji i łatwość zarządzania nimi oraz stałą zniżkę na każdy pobyt. A to dopiero początek korzyści. Cały czas rozwijamy aplikację w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań i funkcjonalności, których oczekują użytkownicy, a program Flavours Instant Benefit będzie sukcesywnie poszerzany o nowe promocje, przygotowane z myślą o klientach często korzystających z usług Louvre Hotels Group – mówi François Delattre, Director Integration Management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad hotelami grupy Louvre Hotels w Polsce i Niemczech.

François Delattre, Director Integration Management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad hotelami grupy Louvre Hotels w Polsce i Niemczech

Użytkownicy aplikacji Louvre Hotels Group oraz członkowie programu Flavours Instant Benefit mogą korzystać ze spersonalizowanej oferty obejmującej hotele marekRoyal Tulip, Golden Tulip, Tulip Inn, Campanile, Kyriad, Kyriad Direct oraz Première Classe. Łącznie to ponad 1500 hoteli na całym świecie.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *