Sieć Dobry Hotel z certyfikatem HRS „Clean & Safe”

HRS „Clean and Safe” to dokument poświadczający wysoki standard higieny i bezpieczeństwa dla osób wybierających się w podróż służbową, dla których czynnik czystości i higieny jest kluczowy przy wyborze hotelu biznesowego. Od początku października certyfikatem „Clean & Safe” legitymuje się 11 hoteli sieci Dobry Hotel w Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Jastarni, Mikołajkach i Zakopanem.

Certyfikat „Clean & Safe” gwarantuje spełnianie przez hotel najwyższych standardów bezpieczeństwa i czystości. – Dzięki spełnieniu wszystkich wymagań certyfikacji, hotele naszej sieci Dobry Hotel mogą zapewnić wszystkim swoim gościom planującym wyjazd na spotkania służbowe i konferencje do największych polskich miast oraz popularnych miejscowości turystycznych maksymalne bezpieczeństwo. Od samego początku trwania pandemii spełnialiśmy najwyższe standardy, zgodne z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego oraz WHO. Natomiast dzisiaj możemy dodatkowo potwierdzić nasz standard higieny i czystości niniejszym prestiżowym w branży certyfikatem HRS – podkreśla Daniel Łukaszewicz, dyrektor zarządzający siecią Dobry Hotel.

W związku z pandemią na całym świecie wprowadzone zostały liczne ograniczenia w podróżowaniu, co miało ogromny wpływ na segment korporacyjny rynku hotelarskiego. W miarę znoszenia restrykcji następował stopniowy powrót klientów do hoteli, choć jest to możliwe tylko pod warunkiem przestrzegania zasad dotyczących m.in. zachowania dystansu społecznego i noszenia maseczek w pomieszczeniach zamkniętych zgodnie z zaleceniami rządowymi. Grupa HRS, międzynarodowy portal do rezerwacji miejsc hotelowych dla klientów korporacyjnych obsługujący największe sieci hotelowe i firmy na świecie, przygotowała nowy standard certyfikacji bezpieczeństwa i czystości w obsługiwanych przez nią hotelach. Znak „Clean & Safe” gwarantuje, że dany obiekt spełnia aż 50 wymagań zgrupowanych w 12 kategoriach.

Poza standardowym dystansem wynikającym z lokalnych przepisów i stosowaniem środków ochrony osobistej w postaci maseczek a także zapewnieniem płynów dezynfekujących dla gości i dla obsługi, hotel zapewnia też bezdotykowy serwis posiłków z opcją „na wynos” oraz bezdotykową recepcję, gdzie bez kolejki i konieczności wypełniania druków można bezpiecznie zameldować i wymeldować się z hotelu a także zapłacić za pobyt. Wszystkie miejsca ogólnodostępne a także często dotykane powierzchnie (np. klamki) są też szczególnie często czyszczone i dezynfekowane. Ponadto, co ważne z punktu widzenia klientów biznesowych przyjeżdżających na spotkania lub konferencje, obiekt oznaczony jako „Clean & Safe” zapewnia kontrolowany dostęp do zarezerwowanych pomieszczeń, rozdzielenie grup klientów a także oddzielne przechowywanie ich bagażu. Wszelkie urządzenia techniczne, jak klimatyzacja, są poddawane regularnej


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *