Sieć Radisson Hotel Group ogłosiła wprowadzenie nowej marki – Radisson Individuals. To marka konwersyjna, która oferuje niezależnym hotelom oraz lokalnym sieciom wejście na globalną platformę Radisson Hotel Group, łącząc korzyści z rozpoznawalności i doświadczenia sieci z możliwością zachowania własnej tożsamości. To marka dla hoteli, które mają udokumentowaną liczbę zadowolonych gości.

Hotele Radisson Individuals są wybierane ze względu na swoją specyfikę i osobowość, oferując gościom możliwość odkrywania nowych lokalizacji na całym świecie, przy zapewnieniu wysokich standardów jakości i gościnności programu „Yes, I can”, w połączeniu z lokalnymi smakami i wyjątkowością poszczególnych hoteli. – Stworzyliśmy Radisson Individuals w odpowiedzi na zmieniające się wymagania współczesnego rynku, zarówno ze strony właścicieli hoteli, jak i gości. Dołączenie do Radisson Individuals to idealny pierwszy krok dla hoteli z wysoką jakością usług, które chcą zachować niezależność lub rozważają wejście pod którąś z naszych głównych marek, a także ciekawa propozycja dla lokalnych marek hotelowych, poszukujących dodatkowych kanałów dystrybucji i/lub opcji co-brandingu – mówi Federico J. González, dyrektor generalny Radisson Hotel Group. – Wprowadzenie na rynek Radisson Individuals stanowi kolejny kamień milowy w naszym ambitnym pięcioletnim planie transformacji, aby zostać jedną z trzech topowych marek hotelowych na świecie oraz markę wybieraną przez właścicieli, gości i pracowników.
Wejście pod markę Radisson Individuals ma stworzyć hotelom szansę na zwiększenie ich widoczność, wzmocnienie zaufania klientów i uzyskanie dostępu do szerszego grona odbiorców dzięki wielu kanałom dystrybucji i globalnej strukturze sprzedaży. Jak przekonuje RHG, hotele te skorzystają na sile negocjacyjnej sieci i korzyściach skali, dostaną także dostęp do zintegrowanych platform IT i revenue oraz kompleksowych systemów operacyjnych zapewniających wysokie marże GOP.
– Radisson Individuals oferuje właścicielom niezbędną elastyczność w kształtowaniu swojej przyszłości i zapewnieniu sukcesu poprzez dołączenie do Grupy Hotelowej Radisson. Jest to unikalne podejście, w którym każdy zrzeszony hotel mierzy sukces i standardy w oparciu o punktację online od gości. Mówiąc prościej, jest to marka dla hoteli, które mają udokumentowaną liczbę zadowolonych gości – tłumaczy Elie Younes, executive vice president & chief development officer, Radisson Hotel Group.
Pod markę Radisson Individuals dołączyły już hotele w Wielkiej Brytanii i Azji, trwają rozmowy dotyczące obiektów we Włoszech, Niemczech, Rosji i innych krajach.
Komentarze