Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego zawarła umowy franczyzowe z IHG na dwa nowe obiekty. Hotel Katowice będzie działał pod marką voco, natomiast Huzar w Lublinie pod szyldem Holiday Inn Express. Oba obiekty przejdą gruntowną modernizację.
Prezes Grupy Kapitałowej PHH, Gheorghe Marian Cristescu oraz Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej sieci IHG, podpisali umowy franczyzowe na wprowadzenie marki voco do Hotelu Katowice oraz marki Holiday Inn Express do hotelu Huzar. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marek.
– Podpisanie umów z InterContinental Hotels Groupjest kolejnym krokiem, zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Holiday Inn Express, doskonale pasuje dohotelu Huzar w Lublinie, natomiast marka voco da nową jakość hotelowi Katowice. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki, otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z voco Katowice odnieść kolejny sukces – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
– Z 13 otwartymi hotelami
pod marką IHG i ponad 20 w przygotowaniu, Polska stała się ważnym rynkiem
wzrostu dla IHG i cieszymy się, że możemy dalej zwiększać naszą obecność w tym
kraju z naszym zaufanym partnerem, Grupą Kapitałową Polskiego Holdingu
Hotelowego. Jesteśmy szczególnie podekscytowani możliwością wprowadzenia voco
do Polski, ponieważ z powodzeniem rozwijamy tę markę na innych kluczowych
rynkach na całym świecie, w tym również w Stanach Zjednoczonych
i Chinach. Czas pokazał, że hotele włączone do marki voco mają bardzo dobre
wyniki i nie możemy się doczekać, aż charakter marki voco zagości w Katowicach –mówi Miguel Martins, dyrektor ds.
rozwoju w Europie Północnej, IHG.
Voco, według swoich założeń, ma łączyć wiarygodność dużej marki
z nieformalnością i urokiem indywidualnego hotelu. Pochodząca z łaciny nazwa voco oznacza „zapraszać”, „spotykać się” i reprezentuje przemyślany charakter marki. IHG obiecuje, że gość poczuje rzeczywistą różnicę pomiędzy innymi hotelami a hotelami voco, które są połączeniem nieformalnego charakteru i jakości globalnej marki w nowoczesnej odsłonie. Marka obiecuje swoim gościom ciepłe powitanie, szybkie i bezproblemowe zameldowanie, powitalną przekąskę oraz zespół oddanych gospodarzy voco, którzy dostępni są przez cały pobyt gościa jako lokalni eksperci.
Pokoje gościnne charakteryzują się żywym, współczesnym wystrojem, a voco zachęca gości do spędzenia czasu w zaciszu własnego pokoju lub korzystania z tętniącego życiem baru i restauracji, by oddać się „życiu w stylu voco”. Hotele voco to miejsca dla doświadczonych podróżników, którzy wiedzą czego chcą i podróżują na własnych warunkach, jednocześnie ceniąc swoje życie towarzyskie i rodzinne na równi ze swoimi ambicjami zawodowymi.
Dodaj komentarz