Grupa PHH wspiera infolinię GIS

Grupa Polskiego Holdingu Hotelowego ze względu na sytuację epidemiczną w kraju ponownie wspiera infolinię, tym razem przy współpracy z Głównym Inspektoratem Sanitarnym. Od poniedziałku 19 października do infolinii GIS dołączyło ponad 20 przeszkolonych pracowników PHH.

Ze względu na to, że zespoły hotelowe są bardzo dobrze przeszkolone w obsłudze klientów wymagających, grupa PHH po raz kolejny zgłosiła chęć udziału w tym projekcie. Na samym początku pandemii, w marcu br., pracownicy PHH wspierali Infolinię NFZ. Tak jak poprzednio, pracownicy i tym razem będą udzielać informacji na temat objawów koronawirusa, dyżurujących szpitali oraz możliwości uzyskania pomocy. – Mamy wieloletnie doświadczenie w pracy z gośćmi i udzielaniu informacji. Dzięki sprawnej koordynacji z Głównym Inspektoratem Sanitarnym otrzymaliśmy odpowiednie przeszkolenie i jesteśmy gotowi do niesienia pomocy – mówi Sylwia, jedna z wolontariuszek z Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego. Polski Holding Hotelowy od samego początku pandemii, w marcu, podjął inicjatywę włączenia się do walki z nieuchronnie zbliżającym się kryzysem. W porozumieniu z polskimi władzami podjęto wiele działań społecznych wspierających kadrę medyczną walczącą na pierwszej linii frontu, m.in. poprzez dostarczanie darmowych posiłków służbom medycznym, wsparcie infolinii NFZ, otwarcie pierwszych w Polsce hoteli dla medyków i izolatoriów oraz udostępnienie pokoi dla pacjentów onkologicznych Instytutu Matki i Dziecka. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *