Akademia Hotelarza o revenue management

29 września odbyło się pierwsze stacjonarne, po półrocznej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. W nowej rzeczywistości w hotelu Courtyard by Marriott uczestnicy szkolenia prowadzonego przez Rafała Burskiego z Satoria Group doskonalili kompetencje z zakresu zarządzania ceną w hotelu.



Rynek hotelowy w najbliższych miesiącach szczególnie mocno odczuje ograniczenie popytu gości hotelowych. Dlatego tak ważne jest, aby maksymalizować przychód z każdego sprzedanego pokoju. Które segmenty gości warto obecnie poszerzyć i dlaczego? Tego m.in. dowiedzieli się uczestnicy warsztatów poświęconych revenue managementowi. Podczas szkolenia otrzymali sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Podczas szkolenia był również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków. Uczestnicy otrzymali też ponad 60-stronicowe materiały ze szkolenia, które mogą traktować jako wyczerpujący podręcznik revenue managementu, dotyczący m.in. kluczowych wskaźników i narzędzi do RM oraz dystrybucji, segmentacji rynkowej, prognozowania, optymalizacji przychodów, pricingu, zarządzania dostępnością hotelu i analizy pozycji rynkowej hotelu. Uczestnicy, jak zwykle, bardzo wysoko ocenili zarówno poziom, jak i wartość merytoryczną seminarium. W trosce o maksymalne bezpieczeństwo uczestników szkolenie zrealizowane zostało zgodnie z zasadami bezpieczeństwa szkoleń Akademii Hotelarza. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *