Raport: Jak nowe technologie mogą pomóc hotelarzom – teraz. Automatyzacja, która zwiększa efektywność pracy

Kilka podpowiedzi, jak dobrze wykorzystana technologia pozwala hotelom generować więcej rezerwacji i przejmować żmudne obowiązki zespołu hotelowego



Współczesne hotelarstwo wymaga od pracowników najwyższych standardów obsługi. Doskonała jakość to gwarancja bezpieczeństwa, którego goście w dobie pandemii oczekują najbardziej. Jak pogodzić jednak wymagania odwiedzających hotele z dużą liczbą obowiązków? Z pomocą przychodzi automatyzacja obsługi.

Wielozadaniowość nie jest obca pracownikom hotelu, którzy od zawsze niezależnie od piastowanego stanowiska muszą być uniwersalni i radzić sobie w każdej sytuacji. Pandemia zmusiła obecnie do jeszcze większej elastyczności w zakresie podejmowanych zadań. Pomniejszone zespoły w tym samym czasie muszą wykonać więcej obowiązków niż jeszcze na początku roku.

Technologia odpowiedzią na utrzymanie jakości

Z badań firmy Blue Media pochodzących z raportu „Finanse Polaków w czasach pandemii” wynika, że technologia cały czas zyskuje na znaczeniu. Ośmiu na dziesięciu badanych zgadza się z twierdzeniem, że zmiany technologiczne w naszym życiu są nieuniknione. Dodatkowo siedmiu na dziesięciu respondentów uważa, że zmiany te czynią nasze życie łatwiejszym. Hotele obecnie prześcigają się nie tylko w pomysłach na uatrakcyjnienie oferty dla gości, ale także starają się konkurować technologicznie. Poniżej kilka podpowiedzi, jak dobrze wykorzystana technologia pozwala hotelom generować więcej rezerwacji i przejmować żmudne obowiązki zespołu hotelowego.

Efektywne zarządzanie sprzedażą – channel manager

Jeżeli w obiekcie do tej pory wprowadzan [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Joanna Kulesza, PROFITROOM

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *