Starwood Hotels and Resorts Worldwide jest na etapie pilotowania sekretnego programu lojalnościowego skierowanego jest do najczęściej podróżujących osób, korzystających z oferty konkurencyjnych firm hotelarskich a także, co ciekawe, do członków własnego programu lojalnościowego - Starwood Preferred Guest. Ten jeszcze nienazwany, aczkolwiek już zatwierdzony przez spółkę program został zaoferowany tysiącom konsumentów poprzez specjalnie zaproszenia, które rozsyłane były pod koniec ubiegłego roku. Przed wysyłką zaproszeń odbyła się specjalna selekcja, której
zasady pozostały poufne i zastrzeżone, ale Mark Vondrasek, wiceprezes Starwood do spraw marketingu zdradził, że czynnikami decydującymi o wyborze adresatów nie była częstotliwość ich pobytu w hotelach. "Dla przykładu powiem, że braliśmy pod ocenę rentowność naszych gości,wzrost potencjału długości ich życia oraz zdolność wpływania na styl podróżowania innych osób" - powiedział Vondrasek. "Ukierunkowaliśmy nasze badania również na klientów korzystających z usług konkurencji" - dodał.
Wiele informacji na temat programu pozostaje tajemnicą, wiadomo jedynie, że sieć Starwood podjęła się próby stworzenia programu "doświadczeń
dopasowanych do klienta" skoncentrowanego na indywidualnych relacjach z przedstawicielami obsługi gości, znanych jako Ambasadorowie Starwood.
Według ostatnich raportów, udział w rynku sieci Starwood , jak również wzrost satysfakcji klientów korzystających z jej usług uległ
znacznej poprawie od momentu wprowadzenia nowego programu lojalnościowego, dlatego też firma planuje pracę nad jego dalszym rozwojem. Wszelkie informacje na temat programu są utrzymywane w tajemnicy (nawet wewnętrznie) ze względu na obawy o to, że pomysł mogłaby przejąć konkurencja.
Źródło: własne
Komentarze