HOTEL TRENDS POLAND & CEE 2020/2021.Nowa rzeczywistość, nowe wyzwania, nowe szanse

Planowana na przełom listopada i grudnia kolejna stacjonarna konferencja „Hotelarza” Hotel Trends Poland & CEE, największa konferencja dla top managementu branży hotelarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, z powodu pandemicznej rzeczywistości odbyła się ostatecznie 21 stycznia w wersji hybrydowej online. Blisko 40 najlepszych ekspertów i praktyków z Polski i Europy dyskutowało w hotelu Renaissance Airport Warszawa o przyszłości rynku hotelarskiego w nowej rzeczywistości, scenariuszach i rozwiązaniach, które mogą pomóc hotelarzom szybciej wyjść z trudnej sytuacji, a w wydarzeniu wzięło udział – zdalnie, ale w pełni interaktywnie – ponad 300 uczestników. Mimo obecnej, dramatycznej sytuacji w hotelarstwie, długofalowo ma ono przed sobą bardzo dobre perspektywy, które zaczną się realizować zaraz po zniesieniu restrykcji w działalności hoteli. Skumulowany przez ponad rok popyt zaleje hotele, które dzięki temu będą mogły wrócić do wcześniejszych cen. Ale trzeba przetrwać ten obecny, najtrudniejszy okres. A żeby go przetrwać i dotrwać do lepszych czasów, trzeba wiedzieć, jak najefektywniej dostosować się do nowych realiów, poznać rozwiązania i scenariusze kreślone przez liderów rynku. I temu właśnie służyła nasza konferencja Hotel Trends Poland & CEE 2020/2021 – Przyszłość branży hotelarskiej. Konferencję prowadzili Dorota Malinowska z firmy Pro Value, będącej patronem merytorycznym całego wydarzenia, oraz Rafał Szubstarski z „Hotelarza”. Podczas pierwszej prezentacji eksperckiej „Co liczby z 2020 roku mówią nam o roku 2021” Jakub Klimczak, regional manager na Europę Centralną w firmie STR, pokazał, w jaki sposób zmieniały się wyniki hoteli w zależności od rozwoju sytuacji epidemicznej, jak kształtują się obecne trendy dotyczące obłożenia oraz średnich cen i jak na tej podstawie można prognozować wskaźniki hotelowe w najbliższej przyszłości. W pierwszym panelu – liderów rynku, moderowanym przez Dorotę Malinowską, Rune Askevold z Puro Hotels, Markus Lehnert z Marriott International, Andrzej Wójcik z Satoria Group, Rudolf Gro [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *