Eksperci Condo.pl prognozują rekordową sprzedaż w 2021 roku   ANALIZY I RAPORTY

Ponad 80 proc. sprzedaży apartamentów condo w ubiegłym roku zostało zrealizowane w dwóch ostatnich kwartałach 2020 roku- wynika z danych Condo.pl, spółki z portfela PMPG. -Opierając się na tych założeniach i wynikach sprzedaży z 2020 r. (wzrost o 35 proc.), możemy spodziewać się kolejnych sukcesów. Naszym celem jest zwiększenie z końcem 2021 r. liczby sprzedanych apartamentów do ponad 500 o wartości przekraczającej 350 mln zł – mówi Artur Wach, CEO portalu Condo.pl.

Aries Residence w Szczyrku

Jak wyjaśnia ekspert - Decyzja rządu o wprowadzeniu lockdownu i zamknięciu hoteli dla wielu obiektów oznaczała wyrok. Ale nie dla wszystkich. Atrakcyjnie zlokalizowane, zbudowane w wysokim standardzie, dobrze zarządzane obiekty po okresie zamrożenia bez problemu wróciły latem do gry, by dalej generować zyski dla inwestorów.

Wbrew temu, czego pierwotnie się obawiano, pandemia wpłynęła na rynek w inny sposób niż się obawiano. Zamiast spodziewanego spowolnienia sprzedaży, nastąpiło zwrócenie się inwestorów w kierunku chęci posiadania apartamentów, w których legalnie mogliby spędzić czas w miejscowościach wakacyjnych. -W 2020 r. sprzedaż nieustannie rosła. W czwarty kwartał wchodziliśmy z wynikiem sprzedaży 85 mln zł brutto, co stanowiło rekord firmy – mówi Artur Wach.

-Jesteśmy głęboko przekonani co do sensu rozwoju rynku condohoteli w polskich kurortach. To właśnie one, a nie obiekty miejskie, były w stanie przetrwać kryzys związany z globalną pandemią. Jednak sama lokalizacja nie zapewnia sukcesu . Rozważając potencjał biznesowy inwestycji, stawiamy również na profesjonalne zarządzanie i wysoką jakość wykończenia rekomendowanych przez nas obiektów. Wcielane przez nas standardy pozwalają osiągnąć satysfakcjonujące zyski w zrealizowanych już inwestycjach. O tym, że ten model się sprawdza, przekonani są też inwestorzy, którzy chętnie lokowali kapitał w takich inwestycjach, jak budowany na alpejskim poziomie hotel Aries Residence&Spa w Szczyrku , Lake Hill Resort&Spa pod Karpaczem, Horizon w Szklarskiej Porębie, Osada Morska Resort&Spa w Łebie czy działający pod marką Mercure hotel Bergo w Szklarskiej Porębie - nasze zeszłoroczne hity sprzedażowe - dodaje Wach.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *