Nowy koncept Accoru – Novotel Living   INWESTYCJE

Sieć Accor uzupełnia swoje portfolio marek, wprowadzając koncept Novotel Living, który stanowi połączenie usługi hotelowej, reprezentowanej przez markę Novotel, z usługami apartamentowymi. Hotele apartamentowe Novotel Living proponują elastyczne rozwiązania dla gości planujących kilkudniowe lub kilkumiesięczne pobyty, oferując pokoje i apartamenty z aneksami kuchennymi oraz przestrzeń wspólną dla mieszkańców Club House.

Jak informuje francuska sieć: „Novotel Living jest przykładem reprezentowanego przez Accor elastycznego podejścia do gościnności, stanowiącym odpowiedź na zmieniające się potrzeby podróżujących". Do końca 2022 r. taki obiekt otwarty ma zostać w Tallinie, trwają prace nad podobnymi projektami w Belgii i w Rumunii.

Inwestorem i deweloperem Novotel Living by Accor w Tallinie jest firma Estmak Capital, która zarządzanie nowym hotelem powierzyła Accorowi. Zlokalizowany w centrum Tallina, pomiędzy starym miastem a portem, hotel zaoferuje 124 pokoje z aneksami kuchennymi oraz przestrzeń coworkingową, siłownię i restaurację. – Świat wokół nas się zmienia, sposób podróżowania również. Naszym celem jest zapewnienie osobom przyjeżdżającym do Tallinna najlepszego zakwaterowania o jakim kiedykolwiek marzyli. Istotne jest, aby naszym gościom zapewnić nie tylko nocleg, ale także wielofunkcyjną przestrzeń coworkingową. Estonia, z sercem w Tallinie, nadal pozostaje jednym z ukrytych klejnotów Europy, ale z każdym pobytem podróżni rozwijają wyjątkową więź z naszym krajem. Dlatego wprowadzanie innowacyjnego konceptu marki Novotel postrzegamy jako okazję do wzmocnienia wrażeń gości – mówi Timofey Sukonkin, CEO Estmak Capital.

Novotel Living wpisuje się w nowy trend tworzenia marek eklektycznych, o którym to zjawisku więcej piszemy w styczniowym wydaniu "Hotelarza" w artykule "Po soft brandach, marki eklektyczne" TUTAJ. Zjawisko to polega na oferowaniu przez sieci pod swoimi brandami mieszkań, domów i willi pod wynajem krótkoterminowy (branded residences) oraz większy nacisk położony na tworzenie marek hoteli apartamentowych na dłuższe pobyty.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *