Best Polish Travel Quo Vadis 2005

Po raz drugi wręczono - pod nieco prowokacyjną nazwą Best Hotel of Poland - nagrody Polish Tavel Quo Vadis za największą liczbę rezerwacji hotelowych dokonanych na stronach tej firmy

Oddani internetowi... bez reszty
W kategorii hotele warszawskie trzy-, dwu-, jednogwiazdkowe i pensjonaty zwycięzcą został Hotel Metropol. Ilość rezerwacji w ub. r. wyniosła tu 1504, ilość sprzedanych pokoi - 3426. Hotel gościł w ich wyniku 4823 osób.

Drugie miejsce zajął Hotel Campanile. Ilość rezerwacji wyniosła 1383, ilość sprzedanych pokoi - 3489, liczba osób - 5585. Trzecia nagroda w tej kategorii przypadła Hotelowi Gromada Airport. Hotel zrealizował 1195 rezerwacji, zarezerwowano 2740 pokoi. Skorzystało ilość nich 4076 osób. Nagroda specjalna - wyróżnienie w kategorii hoteli cztero- i pięciogwiazdkowych przypadła Hotelowi HP Park Plaza we Wrocławiu (ilość rezerwacji - 1143, ilość pokoi - 2240, liczba osób - 3505).

Premierą roku 2005 okazał się Hotel Polonia Palace (ilość rezerwacji - 5160, ilość pokoi - 11396, liczba osób - 16993). Najlepszym hotelem w kategorii trzy-, dwu-, jednogwiazdkowe i pensjonaty z Krakowa został Hotel RT Rezydent w Krakowie (ilość rezerwacji - 733, ilość pokoi - 2130, liczba osób - 4173). Drugą pozycję zajął Hotel Alexander w Krakowie (ilość rezerwacji - 644, ilość pokoi - 1768, liczba osób - 3114). Trzecie miejsce przypadło Hotelowi Matejko (ilość rezerwacji - 63, ilość pokoi - 3146, liczba osób - 6060)

Polish Travel Quo Vadis...

Jest jednym z czołowych udziałowców polskiego rynku płatności kartami kredytowymi w internecie. W roku ubiegłym tej firmy około 35 milionów zł. W 2006 r. planuje około 50 milionów zł. W 2003 r. PTQV sprzedało 140 tys. noclegów. W 2005 r. sprzedaż wyniosła 250 tys. Daje to wzrost o 78 proc. Według prognoz firmy w 2006r. będzie to 325 000 noclegów. Miesięcznie daje to blisko 21 tys. noclegów. Łączna ilość rezerwacji wyniosła w roku 2005 to 65 892, to 180 rezerwacji dziennie. Średnia wartość każdej rezerwacji to ponad 500 zł. Lekka fluktuacja tej wartości w dół spowodowana jest generalną obniżką cen usług hotelowych oferowanych w internecie. Efektem tego zjawiska jest również minimalny spadek średniej ceny pokoju w porównaniu z rokiem 2004.



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *