Gwiazdki nie dały zarobić

Wciąż za mało gości i organizowanych konferencji. W pierwszym kwartale Orbis stracił blisko 15 mln zł. Orbis wciąż mocno odczuwa kryzys. Pierwszy kwartał przyniósł prawie 15 mln zł straty netto. Choć jest to lepszy wynik niż przed rokiem, kiedy strata przekraczała 23 mln zł, ta najbardziej rozpoznawalna na polskim rynku turystycznym marka jeszcze długo będzie odbudowywać kondycję finansową. Więcej...


Źródło: Adam Woźniak, www.rp.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *