Lavazza mianuje Marco Barbieri nowym 
Country Sales Managerem w Polsce

Lavazza, globalna włoska firma kawowa mianowała nowego Country Sales Managera na Polskę: od 1 lutego stanowisko objął Marco Barbieri, były Dyrektor Marketingu dla Europy Wschodniej.
Marco Barbieri, który od ponad dwóch lat pełnił swoją funkcję, miał już szansę zdobyć dogłębną wiedzę na temat polskiego rynku. Z radością więc zdecydował się na podjęcie nowego wyzwania i pracę nad rozwojem marki Lavazza w Polsce.


„To dla mnie wielki zaszczyt wejść w kolejny etap zawodowy razem z Lavazzą. W ciągu ostatnich lat miałem okazję poznać i dogłębnie zrozumieć zwyczaje kawowe w Polsce. Teraz, jako Country Sales Manager, będę nadal dawał z siebie wszystko, będąc zaangażowany w rozwój marki i jej pozycji na rynku, dbając o to by Polacy stale mogli doświadczać niezwykłych doznań prawdziwie włoskiej kawy”- mówi Marco Barbieri, Country Sales Manager w Lavazza.
Lavazza ma ambicję stać się najbardziej preferowaną międzynarodową marką kawy premium w Polsce, a ta nowa nominacja potwierdza kluczową rolę, jaką Polska odgrywa w strategii biznesowej firmy, również biorąc pod uwagę pasję, jaką Polacy darzą włoską tradycję i kulturę. Polski rynek zawsze oferował wiele możliwości, a Lavazza jest dumna z tego, że jest jednym z głównych graczy w segmencie kawy.
Ta pozytywna tendencja odbija się również na wynikach osiągniętych w ubiegłym roku. Chociaż rok 2020 był wyzwaniem dla życia Polaków i ich nawyków konsumpcyjnych, które radykalnie zmieniły się w związku z nowymi przepisami dotyczącymi przymusowej izolacji, kawa pozostała jednym z preferowanych produktów dla wszystkich konsumentów, pozytywnie wpływając na sprzedaż Lavazzy. Dobre wyniki odnotowano szczególnie w kanałach internetowych, głównie na kanale dystrybutora marki na Allegro.
Jednocześnie, będąc głęboko świadoma wagi wspierania ludzkości, Lavazza odegrała w 2020 roku istotną rolę w pomaganiu lokalnym społecznościom podczas kryzysu Covid-19, przekazując kawę do polskich oddziałów medycznych. Aby dalej wspierać cele społeczne, marka w 2020 roku połączyła siły z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, ogłaszając dwuletnią współpracę z WOŚP, mającą na celu zapewnienie wsparcia publicznej opieki zdrowotnej w Polsce, zakup najnowocześniejszego sprzętu dla polskich szpitali i przychodni oraz finansowanie programów medycznych i edukacyjnych.
LAVAZZA W POLSCE
W Polsce Lavazza jest aktywna głównie w kategorii Roast&Ground – Palona&Mielona, gdzie jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się marek.
Zwyczaje Polaków związane z piciem kawy ewoluują w kierunku podstawowej działalności Lavazzy, przy czym sektor R&G zajmuje największy udział w rynku i jest najszybciej rozwijającym się w porównaniu do całego rynku.
Scenariusz dotyczący kawy wciąż się zmienia i rozwija bardzo szybko, odzwierciedlając ogólny kontekst i dostosowując się do okoliczności, z nowymi trendami i podejściem do zakupów. Lavazza przywiązuje wielką wagę do trendów na rynku i stale bada preferencje i postawy konsumentów, aby dostarczać im najlepsze produkty i doznania kawowe.
Potwierdzając trend, który dominował w ostatnich latach, Polacy okazują się bardzo świadomi i wymagający: znający ceny i promocje, bardzo cenią sobie jakość, przywiązując dużą wagę do wyboru zdrowych produktów o wysokich standardach jakości i uwzględniających zrównoważone podejście do konsumpcji. Świadoma takich zachowań, Lavazza dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawdziwie włoską kawę coraz bardziej uważnym polskim konsumentom, nie rezygnując z jakości, innowacyjności i włoskości.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *