Hotelarz współpracuje z WDA

Fundacja Warsaw Destination Alliance stworzona przez grupę wiodących międzynarodowych hoteli w Warszawie rozpoczęła współpracę z miesięcznikiem "Hotelarz". Pismo będzie co miesiąc informować o nowych projektach fundacji, wspierać jej projekty, wspólnie promować Warszawę i Polskę.

Jednym z podstawowych celów działania fundacji jest promocja atrakcji kulturalnych Warszawy. WDA po raz trzeci zaangażowało się w promocję Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena, który odbędzie się po raz dziesiąty w dniach 2-15 kwietnia 2006 w Warszawie, Gdańsku i Krakowie.

W trakcie festiwalu odbędzie się ponad 30 koncertów wykonywanych przez prawie 2000 artystów w najlepszych salach koncertowych. Fundacja Warsaw Destination Alliance wraz z Biurem Kultury miasta Warszawy pracuje obecnie nad projektem promocji letnich atrakcji kulturalnych stolicy. Robocza nazwa imprezy to Letni Warszawski Festiwal Multikulturalny. Poza hotelami do fundacji należą: linie lotnicze, restauracje, banki, firmy wynajmujące samochody, firmy spożywcze - razem 85 firm zainteresowanych promocją Warszawy jako atrakcyjnej destynacji turystycznej. Fundacja Warsaw Destination Alliance stworzona przez grupę wiodących międzynarodowych hoteli w Warszawie rozpoczęła współpracę z miesięcznikiem "Hotelarz". Pismo będzie co miesiąc informować o nowych projektach fundacji, wspierać jej projekty, wspólnie promować Warszawę i Polskę.

Jednym z podstawowych celów działania fundacji jest promocja atrakcji kulturalnych Warszawy. WDA po raz trzeci zaangażowało się w promocję Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena, który odbędzie się po raz dziesiąty w dniach 2-15 kwietnia 2006 w Warszawie, Gdańsku i Krakowie.

W trakcie festiwalu odbędzie się ponad 30 koncertów wykonywanych przez prawie 2000 artystów w najlepszych salach koncertowych. Fundacja Warsaw Destination Alliance wraz z Biurem Kultury miasta Warszawy pracuje obecnie nad projektem promocji letnich atrakcji kulturalnych stolicy. Robocza nazwa imprezy to Letni Warszawski Festiwal Multikulturalny. Poza hotelami do fundacji należą: linie lotnicze, restauracje, banki, firmy wynajmujące samochody, firmy spożywcze - razem 85 firm zainteresowanych promocją Warszawy jako atrakcyjnej destynacji turystycznej.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *