La Brasserie Moderne w Sofitel Victoria z tytułem Najlepszej Restauracji w Polsce

Restauracja La Brasserie Moderne, która mieści się w hotelu Sofitel Warsaw Victoria zdobyła tytuł Najlepszej Restauracji w Polsce w 2020 roku w X edycji Przewodnika Poland 100 Best Restaurants 2020. Dodatkowo, restauracja została odznaczona nagrodą GRAND AWARD 5 Widelców.

http://www.accorhotels.com/3378

La Brasserie Moderne jest współczesną interpretacją klasycznej francuskiej brasserie, oferującej bogate menu, oparte na najlepszych sezonowych produktach. Dania według koncepcji Szefa kuchni Macieja Majewskiego są wynikiem jego kulinarnych pasji i zaangażowania. Menu jest połączeniem tradycyjnej francuskiej kuchni z polskimi akcentami, w nowoczesnym wydaniu. Wszystkie dania są przygotowywane w otwartej kuchni na oczach gości, którzy mogą delektować się zapachami kuchni francuskiej. Imponująca kolekcja najlepszych roczników win jest doskonałym uzupełnieniem kulinarnej przygody w La Brasserie Moderne.


La Brasserie Moderne team, od lewej: Łukasz Wieczorek, Maciej Majewski, Grzegorz Dębski

Nagrody Poland 100 Best Restaurants były przyznawane w kategoriach: Najlepsza Restauracja w Polsce oraz GRAND AWARD – 5 Widelców, 4 Widelce, 3 Widelce, 2 Widelce I 1 Widelec. 5 Widelców, oprócz La Brasserie Moderne zdobyły restauracje działające m.in. w hotelach Aries w Zakopanem (Halka), Intercontinental (Platter by Karol Okrasa), Fabryka Wełny w Pabianicach (Wzorcownia by Wiesław Bober) i Żubrówka, w Białowieży, a 4 widelce m.in. restauracje w hotelach Arłamów, Copernicus, Indigo i Kossak (Oranżeria) w Krakowie, Cristal w Białymstoku, Uroczysko Siedmiu Stawów w Niemczy, Le Regina (La Rotisserie) w Warszawie, Diune w Kołobrzegu (Arte), Platinum Mountain w Szklarskiej Porębie (Regionalne Talerze), IBB Andersia w Poznaniu (Flavoria), Best Western Edison w Baranowie (Lumière)  oraz Zamek Ryn i Anders na Mazurach.  

Celem listy Poland 100 Best Restaurants jest promowaniu miejsc tworzonych z pasją, przy zachowaniu najwyższej jakości. W 2020 roku przeszkoleni, anonimowi inspektorzy odwiedzili i ocenili 711 restauracji. Wszystkie odwiedzane przez inspektorów restauracje oceniane są za pomocą kwestionariusza składającego się ze stu podpunktów. Punkty przyznawane są za jakość i świeżość produktów, harmonijność menu, walory smakowe serwowanych dań, profesjonalizm i jakość obsługi, komfort i atmosferę pobytu oraz otoczenie i wnętrze restauracji.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *