Hilton potwierdza ogłoszone wcześniej Hamptony w Białymstoku i pod Poznaniem

Hilton potwierdził plany otwarcia dwóch hoteli pod marką Hampton by Hilton: w Białymstoku ze 122 pokojami, którego otwarcie planowane jest jeszcze na ten rok, oraz w Tarnowie Podgórnym ze 135 pokojami, który przywita pierwszych gości w 2023 roku

Hampton by Hilton Białystok

O Hamptonie by Hilton Białystok więcej pisaliśmy w czerwcu ub.r.  Powstanie w nowo wybudowanej sześciopiętrowej nieruchomości przy ul. Lipowej, inwestorem jest firma Rogowski Development, a zarządzany będzie przez VHM Hotel Management. Zaoferuje m.in. klub fitness, elastyczne miejsca spotkań czy parking. –Jako największa grupa deweloperska na rynku nieruchomości mieszkaniowych w Białymstoku oraz regionie podlaskim, dostrzegliśmy ogromną szansę związaną z wprowadzeniem międzynarodowej marki hotelarskiej do Białegostoku – powiedział Radosław Rogowski, wiceprezes Rogowski Development. – Cieszymy się, że możemy realizować nasz pierwszy projekt hotelowy z Hiltonem wykorzystując nasze ponad 30-letnie doświadczenie w budowie nieruchomości mieszkaniowych w Polsce.

Hampton by Hilton Tarnowo Podgórne

O Hamptonie by Hilton Tarnowo Podgórne pod Poznaniem więcej pisaliśmy w listopadzie ub.r. Właścicielem hotelu jest Grupa Konkret S.A., a będzie on zarządzany przez City Park Hotel Management. Zaoferuje te same udogodnienia co hotel w Białymstoku. – To nasz pierwszy projekt realizowany we współpracy z Hiltonem – powiedział Wiesław Jan Prusiecki, założyciel i właściciel Grupy Konkret S.A. – Mocno zaznaczyliśmy już swoją obecność w branży hospitality dzięki posiadanym przez nas czterem hotelom oraz planom na kolejnych kilka projektów w tym obszarze.

Obecnie w Polsce działa 13 hoteli pod marką Hampton by Hilton, a łącznie 23 obiekty sieci Hilton, w przygotowaniu jest kolejnych 16 hoteli pod różnymi markami. – Otwarcie obu hoteli w Białymstoku i Tarnowie Podgórnym pozwoli nam zaspokoić potrzeby na usługi hotelarskie na dwóch kluczowych obszarach komercyjnych– powiedział Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes Hilton ds. rozwoju w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. –  Będzie ono również miało swój udział w procesie dalszej intensywnej ekspansji marki Hilton na rynku polskim. Jest ono także dowodem na nieustanny rozwój marki na rykach Europy Centralnej i Wschodniej. Z pewnością pomoże nam ono zaspokoić popyt na usługi hotelarskie, kiedy świat powróci do regularnego podróżowania.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *