Accor wkracza do Albanii z MGallery

Accor otworzy w 2024 r. na albańskiej riwierze pierwszy w kraju butikowy ośrodek wypoczynkowy pod marką MGallery. Zlokalizowany w Palasa hotel będzie liczył 112 pokoi i apartamentów. Obecnie w Albanii działają tylko dwa hotele pod globalnymi markami, obydwa w Tiranie: Hilton Garden Inn w centrum i Best Western Premier przy lotnisku, a trzecim ma być Novotel.

Accor podpisał umowę franczyzową z Green Coast Hotel LLC, który jest częścią BALFIN – jednej z największych grup inwestycyjnych w Albanii. Dzięki zawartej współpracy na jońskim wybrzeżu Morza Śródziemnego powstanie Green Coast MGallery, który zaoferuje: restaurację, lobby bar, ekskluzywne foyer, VIP klub i strefę bankietową przeznaczoną do spotkań. Dodatkowo każdy będzie mógł skorzystać ze specjalnych atrakcji w postaci zielonych przestrzeni na najwyższych piętrach, prywatnych loggi czy plaży wyłącznie dla gości hotelu.

– Albania jest wciąż nieoszlifowanym brylantem Bałkanów pełnym urokliwych destynacji sprawiających, że to miejsce, które trzeba odwiedzić. Z tego powodu cieszymy się, że możemy wprowadzić do tego kraju marki z portfolio Accor, w nadziei, że więcej turystów z całego świata będzie mogło odkryć jego uroki. Kolekcja butikowych hoteli MGallery zapewnia niesamowity początek do przedstawienia lokalnej kultury, tradycji i historii w iście luksusowym otoczeniu – mówi Dilek Sezer, Development Director, South-Eastern Europe, Accor.

Początek prac budowlanych jest planowany na ostatni kwartał 2021 roku, a otwarcie hotelu na kwiecień 2024 roku. – Współpraca z Accor to kamień milowy w rozwoju krajowego sektora turystycznego, dzięki czemu Albania stanie się jedną z destynacji klasy premium w regionie Morza Śródziemnego. Jesteśmy dumni z tego, że możemy połączyć siły i wspierać rozwój lokalnej gospodarki i międzynarodowej turystyki – mówi Ardiana Sokoli, Real Estate Vice President, BALFIN Group.

MGallery Hotel Collection to marka hoteli butikowych, gdzie kultura i historia przenikają się w nich z nowoczesnym designem i sztuką współczesną. Każdy z hoteli MGallery jest unikatowy, ale cechą wspólną są charakterystyczne elementy, dzięki którym wszystkie obiekty stanowią spójną kolekcję.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *