Marek Hilla, Gwiazda Morza: W tym wymagającym czasie uzyskaliśmy wsparcie ze strony dostawców   "HOTELARZ"

-Wraz z office managerem i dyrektorem finansowym analizowaliśmy każdą umowę oraz każdego kontrahenta, po czym rozpoczęliśmy rozmowy, co możemy razem zrobić, aby ograniczyć koszty w okresie lockdownu. W tym wymagającym czasie uzyskaliśmy wsparcie ze strony dostawców systemów, oprogramowania czy serwisantów sprzętu, którego używamy w codziennej operacji. Najczęściej firmy zawieszały swoje opłaty lub przesuwały w czasie - mówił podczas konferencji Hotel Trends Poland&CEE Marek Hilla, dyrektor generalny hotelu Gwiazda Morza.

Jak dodał -Gwiazda Morza zawsze utrzymywała partnerskie stosunki z firmami, z którymi współpracuje w codziennej operacji, dlatego praktycznie każdy z prywatnych podmiotów wyraził chęć i wolę poszukania wspólnych rozwiązań, akceptowalnych przez strony.

Dyrektor hotelu wyjaśniał także szczegóły porozumienia zawartego z pracownikami -Aby móc skorzystać z różnych form dofinansowania, musieliśmy zawrzeć również układ z pracownikami. Już wcześniej przy okazji PPK mieliśmy powołaną radę pracowniczą, co ułatwiało negocjacje z naszym zespołem. Podobnie jak inne obiekty hotelowe mieliśmy podpisane długoterminowe umowy z firmami świadczącymi na rzecz naszej spółki usługi outsourcingowe i tutaj również udało nam się znaleźć porozumienie i ograniczyć te koszty niemal do zera.

Cała dyskusja w najnowszym wydaniu "Hotelarza".


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *