Początek rewolucji na Facebooku?

Autor: Agnieszka Majewska-Kunat
Agnieszka Majewska-Kunat Wydawać by się mogło, że pozycja Facebooka, jako ważnego kanału komunikacji dla branży hotelarskiej, jest właściwe niepodważalna. Jednak ostatnie utarczki gigantów technologicznych, jakimi z pewnością są Facebook czy Google, z rządem Australii pokazują, że rynek komunikacji czeka jeszcze wiele zmian. Warto je bacznie obserwować, żeby móc na nie właściwie i szybko zareagować. Facebook to nie tylko narzędzie do budowania wizerunku czy szybkiego kontaktu z gośćmi, ale także nieustannie rozwijane możliwości reklamowe. To one sprawiły, że hotele chętnie przeznaczają na kampanie coraz większe budżety. Bardzo dobre targetowanie reklam czy nowe narzędzia, dostępne także w wersjach mobile, pozwalały zwiększyć konwersję przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Dodatkową wartością jest fakt, że Facebook stał się jednym ze źródeł informacji – coraz więcej osób to tu właśnie szuka wiadomości ze świata, sprawdza pogodę, informacje z urzędów czy też aktualności dotyczące pandemii. I pewnie nawet trudno sobie wyobrazić, że takie newsy mogłyby nagle zniknąć z serwisu. Ostatnie wydarzenia w Australii pokazały jednak, że taka sytuacja jest możliwa, bo tam newsy zniknęły na kilka dni. Symptom nadchodzących zmian? Zainteresowani tematem pewnie słysz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *