STAYGET.COM serwis rezerwacyjny, który zwiększa obłożenie hoteli, z najlepszą prowizją na rynku

MATERIAŁ PARTNERA.

STAYGET to platforma zajmująca się promowaniem i sprzedażą noclegów online. W serwisie można szybko i intuicyjnie stworzyć oferty promocyjne oraz pakiety zawierające specjalne usługi, dostosowane do aktualnych potrzeb i założeń marketingowych Hotelu, które widoczne są natychmiast online.

STAYGET daje możliwość tworzenia rozbudowanych scenariuszy dotyczących up-sellingu, aby zwiększać atrakcyjność dodatkowych usług obiektu oraz aktywować ich sprzedaż już na etapie rezerwacji. Inteligentne algorytmy serwisu same podpowiedzą użytkownikowi o tym, że w wybranym przez niego terminie dostępna jest promocja lub istnieje możliwość dokupienia dodatkowych udogodnień w atrakcyjnej cenie.

Czy rezerwacje bezpośrednie nic nie kosztują hotel?
Według wyliczeń Hotelarzy oraz branżowych ekspertów, koszt pozyskania bezpośredniej rezerwacji obejmujący m.in. koszty promocji w rozbiciu na ilość pozyskanych rezerwacji oraz ich obsługi (np. koszt bramki płatniczej) to około 8-9%.

STAYGET zapewnia najniższą wśród serwisów rezerwacyjnych prowizję oraz natychmiastowy wpływ środków z rezerwacji na konto Hotelu. Prowizja to 8%* i pobierana jest dopiero w kolejnym miesiącu po zakończeniu rezerwacji. Dzięki pełnej integracji z PayU, pieniądze bezpiecznie i bez zwłoki trafiają do Hoteli, a opłata za bramkę płatności zawarta jest już w prowizji portalu.

Pod kątem prowizji każda rezerwacja ze STAYGET w porównaniu z innymi pośrednikami to oszczędność. Aby zwiększyć widoczność swojego obiektu, dotrzeć do nowych odbiorców i zyskać dodatkowe rezerwacje – warto dodać swój hotel do STAYGET, partnera Profitroom oraz serwisu Hotelarz.

Certyfikowana integracja z channel manager Profitroom zapewnia pełną kontrolę nad cenami oraz dostępnością, chroniąc hotel przed overbookingiem i dodatkową pracą.


„Jako dyrektor hoteli zawsze kierowałam się zasadą racjonalności wydatków i skutecznością zarządzania. Współpraca ze STAYGET daje nam możliwość sprzedaży pokoi i usług dodatkowych Hotelu Zalewski**** w sposób nieskomplikowany, a pieniądze z rezerwacji trafiają bezpośrednio do nas. Cenię sobie także swobodę dodawania ofert promocyjnych i pakietów, wtedy kiedy mamy taką potrzebę. Nie ma żadnych ukrytych kosztów, a prowizja jest najniższa." Agnieszka Przydryga, Dyrektor Zarządzający Hotelu Zalewski****

Skontaktuj się i wypróbuj, możesz tylko zyskać!

* oferta obowiązuje przez cały okres współpracy.
Dla obiektów, które dołączą do
STAYGET.COM w określonym terminie


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *