Pierwszy Tribute sieci Marriott otwarty będzie w Krakowie   INWESTYCJE

Na początku przyszłego roku w Krakowie ruszyć ma Garamond Boutique Hotel, pierwszy w Polsce obiekt pod soft brandem premium sieci Marriott - Tribute Portfolio. Działać będzie w odrestaurowanej kamienicy przy ul. Św. Marka 37, tuż przy Plantach i zaoferuje 53 pokoje.

Zarządzać hotelem będzie Portfel Inwestycyjny Apartamenty & Hotele, certyfikowany operator Marriott International w zakresie Full Service i Select Brands. PI podjął decyzję, aby w zabytkowej kamienicy stworzyć obiekt zainspirowany okresem międzywojennym, w szczególności historią pierwszego właściciela kamienicy - hrabiego Adama Potockiego oraz życiem magnata Mariana Dąbrowskiego. Każdy szczegół obiektu dopasowany będzie do panującego w tamtych czasach nurtu Art Deco z elementami modernizmu. W hotelu znajdzie się restauracja oraz małe patio ze strefą wypoczynku. Będzie to też jedyny taki hotel butikowy w Krakowie, którego spora część pokoi będzie miała możliwość połączenia w wariancie twin room.

Portfel Inwestycyjny obecnie zarządza już w Krakowie obiektem The Bridge Suites, a w połowie roku otworzy 300-pokojowy AC by Marriott. Na przełom roku 2022/2023 planuje otworzyć w Gdańsku na Wyspie Spichrzów kolejny hotel z portfolio Marriotta – Renaissance, przygotowuje też kolejne inwestycje. Tribute Portfolio to brand tworzący rodzinę niezależnych hoteli butikowych. Pozwala to na wykreowanie własnego storytellingu i własnej, indywidualnej nazwy hotelu – jak Garamond Boutique Hotel. Marka stworzona została w 2015 r. jeszcze przez sieć Starwood  (która następnie kupiona została przez Marriott International), jako kolejny soft brand po The Luxury Collection. Jak tłumaczyła sieć chodziło o „wyjątkowe i niezależne obiekty i kurorty działające w segmencie hoteli 4-gwiazdkowych i o podwyższonym standardzie. Nowa marka będzie uzupełnieniem oferty luksusowych obiektów The Luxury Collection”.  Ówczesny prezes sieci Starwood tłumaczył: „Wierzymy, że Tribute Portfolio będzie interesującym rozwiązaniem dla właścicieli hoteli wyjątkowych, którzy będą chcieli zachować ich niezależny charakter, czerpiąc jednocześnie korzyści z potężnych kanałów dystrybucji, programów lojalnościowych i sprzedażowych. Nasza misja dotycząca Tribute Portfolio jest bardzo prosta: zaprezentować wspaniałe hotele w ciekawych lokalizacjach naszym gościom uczestniczącym w programie lojalnościowym. Tribute Portfolio zaoferuje nam też możliwość poszerzenia bazy członków programu lojalnościowego, zapewniając naszym hotelom na całym świecie jeszcze więcej gości”.

Obecnie pod marką Tribute Portfolio działa ok. 60 hoteli na świecie, z tego 13 w Europie. Jak wynika z informacji "Hotelarza" kolejne hotele w Polsce planowane są w kamienicach w centrach Warszawy i Gdańska.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *