Ekspansja konwersyjnej marki voco sieci IHG. Już ponad 50 obiektów

voco - stworzona 2,5 roku temu marka premium sieci IHG Hotels & Resorts osiągnęła poziom pięćdziesięciu obiektów, które zostały już otwarte lub podpisano umowy na otwarcie w ponad dwudziestu krajach. Jest to najszybciej rozwijająca się ostatnio marka w grupie IHG, dzięki postawieniu na konwersję obiektów. Hotel voco otwarty będzie m.in. w dotychczasowym hotelu Katowice.

Marka voco zadebiutowała w 2018 r. w Australii, gdzie została podpisana pierwsza umowa na otwarcie hotelu. Pod koniec tego samego roku rozpoczęła się ekspansja voco na największych rynkach IHG, w USA i Chinach, gdzie zostały otwarte obiekty w Nowym Jorku i Hangzhou. Pułap pięćdziesięciu hoteli został osiągnięty dzięki podpisaniu umowy na otwarcie hotelu voco Brisbane City Centre w Australii, do którego dojdzie w tym roku. Hotele voco powstają m.in. Paryżu, Nowym Jorku, Dubaju, Rijadzie czy Katowicach.

voco oferuje łatwość z przystosowania pod nią nieruchomości, umożliwiając szybką adaptację obiektów do standardów marki i dostęp do globalnej sieci IHG oraz programu IHG Rewards, będącego jednym z największych programów lojalnościowych na świecie. W czasach pandemii w 2020 r. IHG odnotowało wzrost liczby obiektów podlegających konwersji. 25 proc. nowych umów na otwarcia hoteli dotyczyło przekształcenia dotychczasowych budynków w inne marki hoteli, w tym 13 proc. dotyczyło konwersji na markę voco. Taką umowę podpisał w 2020 r. m.in. Polski Holding Hotelowy, który pod markę voco wprowadzi dotychczasowy hotel Katowice ze 183 pokojami w centrum miasta.

Hotel Katowice zacznie działać pod marką voco pod koniec 2023 r.

Każdy hotel voco jest projektowany tak, aby wyróżniać się spośród innych marek i mieć swój własny styl. Goście mogą spodziewać się przyjaznego powitania zgodnie z wytycznymi programu voco 'Witamy', szybkiego i prostego zameldowania oraz poczęstunku powitalnego inspirowanego lokalną kulturą. Każdy obiekt oferuje inny sposób spędzania wolnego czasu, goście mają do dyspozycji wspólne przestrzenie, w których mogą odpocząć i zregenerować siły oraz restauracje i bary.

– Minęło dwa i pól roku od otwarcia pierwszego hotelu voco w Australii. Od tego czasu nasza marka hoteli voco zanotowała nadzwyczajny wzrost dzięki temu, iż zachowała urok hotelu niezależnego wraz z jego nieformalnych charakterem. To w połączeniu z gwarancją jakości oferowaną przez przynależność marki voco do dobrze rozpoznawalnej globalnej marki sieci hoteli przyczyniło się do tego sukcesu – uważa Jane Mackie, starsza wiceprezes ds. globalnego marketingu marek luksusowych i ekskluzywnych w IHG. – Każdy hotel z rodziny voco posiada swój unikatowy styl i charakter. W procesie adaptacji hotelu do wymagań marki voco wykorzystujemy indywidualne cechy nieruchomości, w wyniku czego czas wymagany od podpisania umowy do otwarcia obiektu pod szyldem voco jest o wiele krótszy niż średni okres wymagany na tego typu operacje na obecnym rynku.Kontynuując globalną ekspansję voco, jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszego celu, jakim jest osiągnięcie w ciągu dziesięciu lat skali 200 hoteli w atrakcyjnych lokalizacjach miejskich i wypoczynkowych na całym świecie.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *