Louvre Hotels Group zaprasza gości do wspólnej troski o zrównoważony rozwój

Sieć Louvre Hotels Group zaprasza gości do wspólnych działań na rzecz redukcji odpadów oraz śladu węglowego i wodnego generowanych przez hotele, a także sięga po nowoczesne rozwiązania w zakresie przyjaznej środowisku chemii gospodarczej.

W kwietniu marka Campanile rozpoczyna w mediach społecznościowych pilotażową kampanię edukacyjną na rzecz zrównoważonego pobytu, w ramach której hotele zaproszą gości, by podczas pobytu aktywnie włączyli się w proekologiczną politykę marki. Infografiki przypomną o tym, że w myśl powiedzenia o kropli, która drąży skałę, drobne z pozoru decyzje podejmowane podczas wykonywania codziennych czynności mają znaczenie, jeśli stanowią część zmiany nawyków całego społeczeństwa. Po złagodzeniu obowiązujących obostrzeń pandemicznych i ponownym otwarciu branży kampania będzie kontynuowana w przestrzeniach hotelowych.

– Celem jest włączenie naszych gości w troskę o zrównoważony rozwój branży hotelarskiej. Zachęcamy więc, by podczas pobytu nie zapominali o dobrych, proekologicznych praktykach, które wielu z nich z powodzeniem stosuje już w domu mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group. – Koncentrujemy się na wskazówkach związanych z redukcją śladu węglowego i wodnego. Zachęcamy na przykład do oszczędzania wody poprzez rezygnację z codziennego oddawania ręczników do prania czy do wspierania nas w segregowaniu odpadów poprzez korzystanie ze specjalnych koszy do segregacji udostępnionych gościom w wybranych hotelach   

W związku z pandemią COVID-19 w ostatnim roku na pierwsze miejsce pośród wyzwań stojących przed branżą hotelarską wysunęła się kwestia szczególnej troski o czystość w pokojach i częściach publicznych hotelu. By chronić zarówno środowisko naturalne, jak i zdrowie gości, Louvre Hotels Group nawiązało współpracę z firmą Diversey, liderem w dziedzinie innowacyjnych i zrównoważonych technologii do utrzymywania czystości i higieny w obiektach hotelowych.

– Polskie hotele marek Campanile, Première Classe i Golden Tulip, w tym krakowski hotel Metropolo by Golden Tulip, używają produktów Diversey, dzięki którym możemy łączyć troskę o zdrowie naszych gości z odpowiedzialnością za zrównoważony rozwój branży hotelarskiej. Wybrane środki czyszczące posiadają unijny certyfikat Ecolabel, a wszystkie dostarczane są do hoteli w skoncentrowanej postaci, co pozwala ograniczyć odpady oraz lepiej zarządzać zużyciem wody i samych detergentów. Dzięki temu możemy utrzymywać najwyższe standardy higieniczne w przestrzeniach hotelowych, nie zaniedbując przy tym troski o środowisko – mówi Danuta Marcinkowska.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *