Mamy znaną markę

Urszula Potęga urodziła się w Mińsku Mazowieckim.

Ukończyła Wydział Filologii Polskiej UW, a następnie studia podyplomowe w Szkole Głównej Planowania i Statystyki na Wydziale Ekonomiki Produkcji i Informatyki. W latach 1976-1989 pracowała w Ministerstwie Energetyki i Energii Atomowej (późniejsze Ministerstwo Górnictwa i Energetyki) na stanowisku głównego specjalisty. Prowadzenie własnej działalności gospodarczej rozpoczęła 1989 roku.

W 1993 roku współtworzyła Międzynarodowe Targi Polska, gdzie do dziś pełni funkcję prezesa. Urszula Potęga była jednym z inicjatorów powstania Warszawskiej Korporacji Targowej, w której od 2000 roku również pełni funkcję prezesa zarządu. Natomiast w 2001 roku została Prezesem Rady Nadzorczej Polskiego Związku Prywatnych Pracodawców Turystyki.

Chętnie wspiera i organizuje akcje charytatywne, a także działania prospołeczne. Polski Klub Biznesu uhonorował Urszulę Potęgę prestiżowym tytułem Businesswoman Roku 2004 "za stworzenie i wieloletnie efektywne zarządzanie firmą Międzynarodowe Targi Polska".

Prowadzimy szeroko zakrojoną kampanię promocyjną wśród oczekiwanych przez wystawców grup docelowych. EuroGastro to znanamarka, więc nietrudno zachęcić do odwiedzenia tych targów - mówi Urszula Potęga, Prezes Międzynarodowych Targów Polska

W marcu odbędzie się X edycja Międzynarodowych Targów EuroGastro i Worldhotel. Impreza rośnie z roku na rok, a przecież mówi się, że biznes targowy przeżywa trudne dni. W jaki sposób udało się osiągnąć tak duży sukces na tak trudnym rynku?

Sukces nie przychodzi sam. Trzeba go wypracować. Na naszą pozycję największego operatora targowego w Warszawie złożyło się wiele czynników. MT Polska to zgrany zespół ludzi otwartych na klienta i jego potrzeby. W oparciu o sugestie naszych wystawców i gości targowych stale podnosimy jakość usług. Idziemy z duchem czasu i nasze imprezy ewoluują w zależności od wymagań rynku. Kilkanaście lat [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *