It’s Good to Be Green

W tym tygodniu firma Travelocity ogłosiła wyniki swoich ostatnich badań dotyczących hoteli ekologicznych. Okazało się, że konsumenci wyżej oceniają tzw. zielone hotele od zwykłych. W badaniu respondenci oceniali hotele w skali od 1 do 5 uśmiechniętych buziek. 83 procent nie-ekologicznych obiektów otrzymało 3 lub więcej uśmiechniętych buziek natomiast hotele ekologiczne uzyskały wyższe noty bowiem 3 i więcej uśmiechniętych buziek otrzymało aż 94 procent z nich. Aby uczcić tak dobre wyniki ankiety Travelocity uruchomiła specjalną "zieloną wyprzedaż" zatytułowaną "It’s Good to Be Green", w której podróżni mogą zaoszczędzić nawet 30 procent nocując w wyselekcjonowanych 160 hotelach na całym świecie, które otrzymały najwyższe noty w ankiecie. Travelocity jest jedyną wyszukiwarką uwzględniającą w swoich wynikach czynnik ekologiczny a jednocześnie wyklucza wszystkie "samocertyfikowane" hotele eko. Działa również na rzecz ochrony środowiska, jest członkiem oraz założycielem Rady Zrównoważonego Rozwoju Turystyki.

Źródło: Hotelarz

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *