Sprzedaj przez internet

Rosnące znaczenie internetowych systemów rezerwacyjnych powoduje, że hotel jest traktowany jak rodzaj fabryki, a pokój hotelowy jak masowy produkt. Wielu hotelarzy wątpi w lojalność gości, godząc się na dyktat pośredników. Mądrze prowadzona polityka sprzedaży w internecie, przy stale zwiększającym się zapotrzebowaniu na pokoje hotelowe ze strony gości, może zmniejszyć zależność od nich i szybko zwrócić poniesione koszty

Bez względu na to, czy hotel jest niewielkim obiektem nastawionym na obsługę małego biznesu w małym mieście powiatowym, czy dużym obiektem typu spa - ich przyszłość w dużym stopniu zależy od wprowadzenia sprawnego i efektywnego systemu dystrybucji i marketingu w internecie. Powinno temu służyć zwiększenie atrakcyjności prezentacji i widoczności strony internetowej poprzez optymalizację oferty internetowej, marketing emaliowy, tworzenie linków do strony hotelu oraz tzw. pozycjonowanie strony hotelu w wyszukiwarkach, takich jak np. google. Nowoczesny hotel prób [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *