„Platynowe Serce” Platinum Mountain Hotel & Spa

Platinum Mountain Hotel & Spa w Szklarskiej Porębie stworzył ideę „Platynowe Serce”, polegającą na wspieraniu inicjatyw społecznych, a także działaniu lokalnie na rzecz społeczności dolnośląskiej. Ostatnio dołączył do corocznej kampanii „Polska na Niebiesko”, której finał przypada w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu, i rozświetlił 2 kwietnia budynek hotelu na niebiesko w geście solidarności z osobami w spektrum autyzmu.

Manifest jest społecznym głosem w dyskusji na temat pomocy osobom z autyzmem. Organizator, Fundacja JiM, pragnie budować świadomość społeczną i zwrócić uwagę społeczeństwa na to, jak wspólnie można zmienić na lepsze życie osób z autyzmem. 5-gwiazdkowy Platinum Mountain Hotel & Spa otworzył się w listopadzie 2019 r. Idea „Platynowe Serce” wpisana jest w DNA hotelu, który od pierwszych dni funkcjonowania chciał być częścią lokalnej społeczności, zabierać głos w wielu ważnych społecznie tematach i wspierać w myśl zasady „Myśl lokalnie – działaj globalnie”. – Akcja „Polska na Niebiesko” to kolejne z działań społecznych „Platynowe Serce” – mówi Radosław Dworzyński, dyrektor generalny hotelu. Do tej pory hotel działał aktywnie na rzecz lokalnego Domu Dziecka im. Marii Konopnickiej w Szklarskiej Porębie, a gdy obostrzenia związane z pandemią zostaną złagodzone, planuje kolejne wspólne działania z dziećmi i na ich rzecz. Platinum Mountain Hotel & Spa należy do marek premium w grupie Górskie Resorty. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *