Ekspansja konwersyjnej marki voco sieci IHG. Już ponad pół setki

Marka voco należąca do sieci IHG Hotels & Resorts osiągnęła etap ponad 50 obiektów, które zostały już otwarte lub ich otwarcie nastąpi niebawem w ponad 20 krajach. Jest to najszybsza globalna ekspansja marki w grupie IHG. Hotel voco otwarty będzie m.in. w Katowicach.



Marka voco zadebiutowała w 2018 r. w Australii, gdzie została podpisana pierwsza umowa na otwarcie hotelu. Pod koniec tego samego roku rozpoczęła się ekspansja voco na największych rynkach IHG, w USA i Chinach. Poziom 50 hoteli został osiągnięty dzięki podpisaniu umowy na otwarcie hotelu voco Brisbane City Centre, do którego dojdzie w tym roku. Kolejne hotele powstają m.in. w Paryżu, Nowym Jorku, Dubaju, Rijadzie i Katowicach. Marka voco oferuje łatwość przystosowania pod nią nieruchomości, umożliwiając szybką adaptację obiektów do jej standardów i dostęp do globalnej sieci IHG oraz programu IHG Rewards, będącego jednym z największych programów lojalnościowych na świecie.

W czasach pandemii w 2020 r. IHG odnotowało wzrost liczby obiektów podlegających konwersji. 25 proc. nowych umów na otwarcia hoteli dotyczyło przekształcenia dotychczasowych budynków w marki sieci, w tym 13 proc. konwersji na markę voco. Taką umowę podpisał m.in. Polski Holding Hotelowy, który pod markę voco wprowadzi dotychczasowy hotel Katowice w centrum miasta. Każdy hotel voco jest projektowany tak, aby wyróżniał się spośród innych marek i miał swój własny styl.

Goście mogą spodziewać się przyjaznego powitania zgodnie z wytycznymi programu voco „Witamy”, szybkiego i prostego zameldowania oraz poczęstunku powitalnego inspirowanego lokalną kulturą. Każdy obiekt oferuje inny sposób spędzania wolnego czasu. – Minęło dwa i pól roku od otwarcia pierwszego hotelu voco w Australii. Od tego czasu nasza marka zanotowała nadzwyczajny wzrost dzięki temu, że zachowała urok hotelu niezależnego wraz z jego nieformalnych charakterem.

To w połączeniu z gwarancją jakości oferowaną przez przynależność do dobrze rozpoznawalnej globalnej sieci przyczyniło się do tego sukcesu – uważa Jane Mackie, starsza wiceprezes ds. globalnego marketingu marek luksusowych i ekskluzywnych w IHG. – Każdy hotel z rodziny voco posiada swój unikatowy styl i charakter. W procesie adaptacji hotelu do wymagań marki wykorzystujemy indywidualne cechy nieruchomości, w wyniku czego czas od podpisania umowy do otwarcia obiektu pod szyldem voco jest o wiele krótszy niż średni okres wymagany na tego typu operacje na obecnym rynku. Kontynuując globalną ekspansję voco, jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszego celu, jakim jest osiągnięcie w ciągu dziesięciu lat skali 200 hoteli w atrakcyjnych lokalizacjach miejskich i wypoczynkowych na całym świecie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *