Accor otworzy pierwszy hotel w pełni cyfrowy

Sieć Accor otworzy pierwszy w pełni cyfrowy hotel działający z wykorzystaniem integracji nowoczesnych technologii – ibis Styles London Gloucester Road. Ambicją grupy jest oferowanie gościom pełnego pakietu cyfrowych rozwiązań, tak by dzięki technologii wznieść guest experience i pracę hotelowej załogi na wyższy poziom profesjonalizmu, zapewniając wszystkim bezpieczny pobyt.

Obiekt zaoferuje zdigitalizowane i bezkontaktowe rozwiązania na każdym etapie pobytu gościa. Cyfrowy ekosystem obejmie takie rozwiązania i usługi, jak mobilny meldunek online, internetowy system płatności, cyfrowy klucz Accor Key, usługi F&B i obsługę hotelową za pośrednictwem WhatsApp w trakcie pobytu. Takie podejście do guest experience dopasowane do nowej rzeczywistości podróżowania ma objąć co najmniej 50 proc. obiektów grupy w najbliższych pięciu latach. – W dzisiejszej rzeczywistości coraz więcej osób szuka możliwości podróżowania z maksymalnym ograniczeniem kontaktów oraz bezpieczną i intuicyjną obsługą, co właśnie chcemy im zaoferować w nowym hotelu.

Nasze rozwiązania nie wiążą się z wprowadzeniem bezosobowej obsługi, ale integracji inteligentnych technologii zawsze w gotowości dla naszych gości. Technologie dzisiaj są częścią naszej codzienności, a teraz w pełni staną się hotelową rzeczywistością w zakresie guest expierience – mówi Carla Milovanov, SVP customer technology services, Accor. Każdy gość będzie mógł samodzielnie zameldować się z poziomu smartfona, tabletu czy laptopa.

Accor rozszerza także istniejącą funkcjonalność szybkiego wymeldowania (FCO – Fast Check-Out) na dostępną z urządzeń mobilnych i oferującą wysłanie faktury w formacie PDF na skrzynkę e-mail. Goście odwiedzający ibis Styles London Gloucester Road otrzymają cyfrowe klucze do pokoi i wind, dostępne z poziomu smartfona. Accor planuje wprowadzić rozwiązanie Accor Key na całym świecie, a w samym 2021 r. wyposaży 20 tys. drzwi w tę funkcjonalność, która będzie dostępna także we wszystkich hotelach uruchamianych od lata tego roku. Jednocześnie goście będą mogli dokonywać płatności dzięki Pay By Link, umożliwiającej jednorazowe logowanie i bieżące wydatki w trakcie pobytu. Usługa Click Pay Collect umożliwi zamawianie posiłków i pozycji z hotelowego cyfrowego menu za pośrednictwem smartfona wprost do pokoju. Kontakt z obsługą zapewni pełna integracja hotelowych systemów z aplikacją WhatsApp. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *