10 trendów zmieniających branżę spotkań

Opr. Piotr Stawiński

Znużenie spotkaniami hybrydowymi, wymóg wobec hoteli dużej przepustowości łączy i sal do spotkań wirtualnych, oczekiwanie większych (i nowych) przestrzeni, nowe zasady obsługi gości konferencyjnych, również w zakresie wyżywienia – amerykańska sieć Benchmark, która posiada 80 hoteli, ośrodków i centrów konferencyjnych, opisała na podstawie swoich doświadczeń 10 trendów, które zmieniają rynek spotkań w 2021 r.




1. Szczepionki – droga do uzdrowienia

Po raz pierwszy od wybuchu pandemii w branży pojawił się prawdziwy optymizm. Szczepionki są dostępne dla coraz szerszych segmentów populacji, co daje realne nadzieje powrotu przemysłu spotkań w trzecim i czwartym kwartale tego roku. Według jednego z czołowych dostawców technologii do organizacji spotkań i wydarzeń w branży hotelarskiej w USA, zapytania ofertowe w marcu osiągnęły najwyższy poziom od marca 2020 r., rośnie też wielkość grup.

2. Pojawia się znużenie spotkaniami hybrydowymi

Konferencje korporacyjne to nadal przede wszystkim regionalne spotkania typu drive-to (z możliwością dotarcia samochodem), choć obserwowane jest już coraz większe zainteresowanie organizacją spotkań typu fly-in (z dotarciem drogą powietrzną) w drugiej połowie roku. Spotkania hybrydowe ciągle pozostają kluczową opcją, z bezpośrednimi uczestnikami, którzy mieszkają niedaleko i mogą na nie przyjechać samochodem, natomiast ci, którzy funkcjonują w dalej położonych regionach, uczestniczą wirtualnie ze względu na obawy związane z podróżą lub na konieczność pozostania w domu z powodów rodzinnych czy zdrowotnych. Niemniej jednak popyt na spotkania hybrydowe nie jest tak duży, jak można by się spodziewać. Wydaje się, że chęć spotkania się osobiście znacznie przewyższa chęć udziału w spotkaniach hybrydowyc [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *