Hotele PHH z Certyfikatem Dobrych Praktyk POT

Hotele należące do grupy Polskiego Holdingu Hotelowego wzięły udział w Certyfikacji Podmiotów Turystycznych prowadzonej przez Polską Organizację Turystyczną, która zakończyła się przyznaniem Certyfikatu Dobrych Praktyk. Potwierdza on, że w obiektach realizowany jest Polski Bon Turystyczny i świadczone są usługi zgodnie z aktualnymi obostrzeniami sanitarnymi. Ma to na celu zwiększenie bezpieczeństwa gości w hotelach, które od 8 maja ponownie zostaną otwarte.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom branży turystycznej, która w czasie pandemii znalazła się w bardzo trudnej sytuacji, POT rozpoczęła realizację projektu Certyfikacji Podmiotów Turystycznych. Przedsiębiorcom, którzy będą realizować program Polski Bon Turystyczny według wysokich standardów, zostanie przyznany Certyfikat Dobrych Praktyk, promujący podmioty turystyczne, realizujące usługi przy zachowaniu najwyższych norm bezpieczeństwa i jakości.

– Dla nas priorytetem jest to, aby nasi goście, jak również nasi pracownicy, czuli się bezpieczni w naszych obiektach, dlatego w tym szczególnym czasie jeszcze większy nacisk kładziemy na to, aby we wszystkich hotelach spółki były spełnione najwyższe standardy bezpieczeństwa, a uzyskane Certyfikaty Dobrych Praktyk są tego najlepszym potwierdzeniem – mówi Barbara Podwysocka, dyrektor Pionu Bezpieczeństwa w Polskim Holdingu Hotelowym


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *