PERRIER x MURAKAMI już w Polsce

Nestlé Waters wprowadza na całym świecie, w tym w Polsce, limitowaną edycję kultowej marki wody mineralnej PERRIER, stworzoną we współpracy z ikonicznym artystą Takashi Murakami.

Francuska marka naturalnie gazowanej wody mineralnej PERRIER, należąca do Nestlé Waters,  wprowadza nowe, limitowane warianty w butelkach z unikalnymi projektami, których autorem jest Takashi Murakami. Zielone butelki wody PERRIER ozdobione są charakterystycznymi dla japońskiego twórcy ornamentami: kolorowymi, „uśmiechniętymi” kwiatami i emblematycznymi postaciami z jego prac – Kaikai i Kiki.

PERRIER x MURAKAMI to kontynuacja współpracy marki z najwybitniejszymi artystami  świata – wcześniej byli to m.in. Andy Warhol i Salvador Dalí. Takashi Murakami to jeden z czołowych japońskich artystów współczesnych na świecie. Jest autorem wielu dzieł, w tym obrazów, rzeźb i filmów. Inspiracje czerpie z tradycyjnego malarstwa japońskiego, science fiction, anime i globalnego świata sztuki, a jego twórczość łączy wątki popkultury, historii i sztuki. Jego prace były wystawiane w najważniejszych instytucjach kulturalnych na całym świecie, znany jest także ze współpracy z topowymi markami modowymi takimi jak Louis Vitton i Vans czy z muzykami – Kanye Westem czy Pharellem Williamsem.

„Kiedy marka PERRIER zwróciła się do mnie z propozycją współpracy, poczułem się niezwykle szczęśliwy, gdyż mam z nią mnóstwo pozytywnych skojarzeń – na przykład kiedy miałem 32 lata i dopiero zaczynałem mieszkać w Nowym Jorku, często piłem tę wodę. PERRIER kojarzy mi się przede wszystkim oczywiście z kolorem zielonym, ale też z przyjemnym dźwiękiem pękających w niej bąbelków. Cieszę się, że marka poszerza swoje horyzonty o nowe, przyszłościowe koncepty oraz że mogę być tego częścią.” – mówi Takashi Murakami.

Limitowana edycja PERRIER x MURAKAMI została wprowadzona w ponad 20 krajach na całym świecie, w tym w Belgii, Francji, Panamie, Rosji, Tajlandii czy Stanach Zjednoczonych. W Polsce dostępne są trzy warianty: w szklanych butelkach o pojemności 0,33 L i 0,75 L oraz w butelce PET o pojemności 1 L, które można znaleźć w sklepach prowadzących sprzedaż wody PERRIER w całym kraju, w standardowych cenach. Wprowadzeniu limitowanej edycji  w Polsce będzie towarzyszyła kampania w mediach społecznościowych, w tym na Instagramie marki: instagram.com/perrierpolska.

„Takashi Murakami to jeden z najwybitniejszych współczesnych żyjących artystów na świecie. Udało mu się stworzyć sztukę, która jest zarówno przystępna, jak i głęboko przemyślana, z uwzględnieniem tego, co najświeższe i odpowiednie dla najszerszej publiczności. Żywiołowość i radość bijąca z prac Murakamiego idealnie współgra z PERRIER – marką, która od ponad wieku inwestuje w kreatywność, marki o nieprzewidywalnej, szalonej i oryginalnej osobowości. Mamy nadzieję, że ta współpraca, zainspirowana popowym i kolorowym wszechświatem Takashiego Murakamiego oraz kreatywnym duchem PERRIER, zwiększy dostępność sztuki dla jeszcze szerszego grona odbiorców na całym świecie.” – mówi Paul Cordina, globalny dyrektor komunikacji marki PERRIER.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *