Potrzeby szkoleniowe personelu

Autor: Akin Aksu
Akin Aksu
Profesor Akdeniz University School Of Tourism & Hotel Management w Antalyi w Turcji.
Autor wielu publikacji na temat przemysłu hotelarskiego

Programy szkoleniowe mogą być uważane za kamienie milowe poprawy jakości usług turystycznych

W celu właściwego zarządzania rozwojem jednostek, każda społeczność musi inwestować w wiedzę

W wyniku zmian technologicznych od początku lat 90. wzrosło zapotrzebowanie na regularne, specjalistyczne szkolenia. Waga szkoleń jest także dostrzegana w hotelarstwie. Wynika to głównie z tego, że to przemył w dużym stopniu uzależniony od dobrej pracy ludzi.

Dlaczego szkolenia są ważne dla hotelu?

We współczesnym świecie podstawową troską zarządzania jest człowiek. Właściwa praca personelu jest pod względem ważności o krok przed innymi funkcjami biznesowymi. W tak bardzo uzależnionym od pracy ludzkiej przemyśle jak hotelarstwo, jest to odczuwalne jeszcze bardziej. W celu realizacji celów biznesowych prowadzenie polityki nastawionej na posiadanie dobrze wyedukowanego i wyszkolonego personelu jest bardzo istotne. Programy szkoleniowe mogą być uważane za kamienie milowe poprawy jakości usług turystycznych. Wzrost produktywności jest w du [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *