Darmowy dostęp do Internetu dla lojalnych klientów sieci Hilton

Od 1 września sieć Hilton dla członków lojalnościowego programu HHonors posiadających złoty oraz diamentowy status zaoferuje darmowy szybki Internet we wszystkich swoich hotelach. W ten sposób zaoszczędzić będzie można od 10 do 15 dolarów dziennie. Promocja obejmie hotele na całym świecie, w tym również marki z pełną obsługą sieci, takie jak Conrad oraz Waldorf Astoria. To najnowszy przykład na to, jak sieci hotelarskie ułatwiają dostęp do darmowego Internetu. Jedną z największych bolączek turystów jest bowiem fakt, że tańsze sieci zwykle wliczają opłatę za Internet w cenę wynajmu pokoju podczas gdy te droższe liczą sobie za tę usługą dodatkowo. Tendencję tą przełamała niedawno sieć Hyatt Hotels wprowadzając do cennika jednej ze swoich marek - butikowej Andaz - opłatę za Internet wliczoną w cenę pokoju. "Osoby podróżujące w interesach traktują dostęp do Internetu oraz jego szybkość za jeden z podstawowych atrybutów pokoju" - powiedział Jeff Diskin, konsultant do spraw marketingu sieci Hilton. "Bezpłatny dostęp do szybkiego łącza będzie uhonorowaniem ich lojalności, jak również pierwszym krokiem w kierunku dostosowania się do zmieniających się oczekiwań naszych klientów" - dodał.

Źródło: Hotelarz

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *