„Niebiańskie łóżka” po raz kolejny nagrodzone.

National Business Travel Association i The Wall Street Journal ogłosiły zwycięzców pierwszej edycji konkursu "Business Traveler Innovation Awards", wyłaniającego usługi, produkty oraz idee, które sprawiają że podróże służbowe stają się przyjemniejsze oraz bardziej efektywne. W tym roku w kategorii "Komfort podróży i dobre samopoczucie" została nagrodzona marka The Westin Hotels za ideę "Niebiańskich łóżek", która stała się już ikoną rozpoznawalną na całym świecie i znalazła wielu naśladowców wśród innych sieci hotelarskich. "Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasi najważniejsi krytycy - czyli nasi goście docenili ideę Heavenly Bed" - powiedziała Nancy London, wiceprezes Global Brand Management dla Westin Hotels & Resorts. "Od 1999 roku staramy się przybliżyć odrobinę nieba naszym gościom również poprzez sprzedaż detaliczną oraz innowacyjne programy odnowy biologicznej" - dodała.

Źródło: Hotelarz

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *