Marriott International uruchomił polską wersję językową strony marriott.com. Na nowej stronie można zarezerwować podróż w języku polskim i poznać każdą z 30 marek firmy, a dostępne stawki to najlepsze ceny, jakie można znaleźć w internecie.
Wraz z informacją o uruchomieniu polskiej wersji językowej strony, Marriott International ogłosił, że w warszawskich hotelach Bristol, a Luxury Collection, Marriott, Westin, Renaissance i Moxy, a także w hotelach Sheraton Grand w Warszawie i Krakowie oraz Sheratonach w Poznaniu i Sopocie, jak również w Courtyard by Marriott Gdynia, AC by Marriott Wrocław i otwieranym w lipcu AC by Marriott Kraków dostępna jest atrakcyjna oferta Stay & Dine. Aby ją zarezerwować, po wejściu na marriott.pl, wybraniu miasta i daty, należy wpisać ES1 w polu Stawki specjalne – Umowa/Promocja/KOD#. Stay & Dine to oferta, którą firma chce podkreślić, że Marriott, Sheraton, Westin czy Bristol to nie jedynie wygodne łóżko. W ofercie Stay & Dine zawarta jest kolacja w jednej z hotelowych restauracji.
– To idealny moment do wystartowania strony marriott.pl. Widzimy jak dużo więcej w hotelach w Polsce, w stosunku do stanu sprzed pandemii, mamy lokalnych podróżnych. Nowa strona ułatwi im rezerwowanie kolejnych wyjazdów – mówi Janusz Mitulski, Senior Director of Development odpowiedzialny za kraje CEE i Ukrainę w Marriott International.
Dodaj komentarz