Paweł Lewtak z tytułem European Hotel Manager of the Year 2021   PERSONALIA

Paweł Lewtak, dyrektor generalny warszawskiego hotelu Polonia Palace i członek zarządu Hoteli Warszawskich „Syrena” zdobył tytuł European Hotel Manager of the Year Europejskiego Stowarzyszenia Dyrektorów Hoteli – European Hotel Managers Association (EHMA).

Tytuł European Hotel Manager of the Year jest przyznawana co roku jednemu z członków stowarzyszenia wybranemu przez zarząd spośród trzech nominowanych. W ubiegłym roku, głosami członków EHMA, Paweł Lewtak znalazł się w trzyosobowym finale. W uznaniu za osiągnięcia zawodowe w swojej 20-letniej karierze hotelarskiej na stanowiskach managerskich, zarówno w obiektach sieciowych, jak i niezależnych. Rok później otrzymał nagrodę i tym samym został pierwszym nagrodzonym reprezentantem z Europy Centralnej.

- Od zawsze powtarzam, że za każdą nagrodą, sukcesem, tytułem stoi zespół ludzi, profesjonalnych, oddanych, pełnych pasji i poświęcenia. Na sukces pracuje cały sztab i jestem szczęśliwy, że mam za sobą zaufany zespół, z którym wspólnie przetrwaliśmy trudny czas, a teraz wracamy do normalności i razem świętujemy nasze małe sukcesy. Stopniowe otwieranie hoteli, gastronomii, powracających gości i świetne opinie w internecie. Nagroda cieszy podwójnie – Europa Centralna nareszcie została dostrzeżona i doceniona na hotelarskiej mapie w tej części świata. Jestem dumny, że Polska może się pochwalić wieloma wspaniałymi obiektami, perełkami architektonicznymi, świetną obsługą, doskonałymi ofertami i jakością. To zaszczyt reprezentować nasz rynek, który rozwija się bardzo dynamicznie i wysoko stawia poprzeczkę zagranicznym markom. Bardzo bym chciał, aby więcej managerów z Polski dołączyło do EHMA. Uważam, że mogą wiele wnieść do organizacji, ale także czerpać z know-how innych członków. Tym samym rozwijać swoje obiekty, kształcić kadry, inwestować w wiedzę i podnosić standardy – powiedział Paweł Lewtak.

Stowarzyszenie EHMA powstało w 1974 roku w Rzymie jako elitarna organizacja non-profit. Zrzesza obecnie ponad 400 przedstawicieli z 29 krajów, w tym 300 dyrektorów generalnych. Celem EHMA jest stworzenie platformy wymiany najlepszych praktyk i doświadczeń z uznanych hoteli w Europie. Organizacja promuje europejskie hotelarstwo i najlepsze tradycje branżowe wypracowane przez lata. Poprzez stosowanie etycznych praktyk, wymianę doświadczeń, a także dzielenie się know-how dąży do zapewnienia usług i standardów na najwyższym poziomie. Członkowie stowarzyszenia regularnie uczestniczą w spotkaniach, konferencjach, a także wydarzeniach. Podczas nich nacisk stawia się na część merytoryczną, networking, innowacje w branży oraz rozwój i szkolenia. W popandemicznej rzeczywistości organizacja stawia na „nowe pokolenie managerów”. Planuje wiele zmian, aktualizacji oraz praktyk, które unowocześnią nie tylko samą organizację. Przede wszystkim wpłyną na przygotowanie, a także dostosowanie europejskiego hotelarstwa do nowych wyzwań.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *