Tomasz Szyszka dyrektorem sprzedaży warszawskiego hotelu Bristol   PERSONALIA

Z początkiem czerwca Tomasz Szyszka objął stanowisko dyrektora sprzedaży hotelu Bristol, a Luxury Collection Warszawa sieci Marriott International.

Tomasz Szyszka posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. W latach 2011-2013 był dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton Sopot Conference Center & Spa, a od 2013 do 2016 r. dyrektorem sprzedaży na Polskę i Litwę sieci Louvre Hotels Group. W 2014 r. był nominowany do tytułu Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Hotelach Sieciowych. W 2016 r. został dyrektorem ds. rozwoju biznesu w dwumarkowym kompleksie DoubleTree by Hilton – Hampton by Hilton w Krakowie, a dwa lata później przeszedł do warszawskiego Hiltonie, gdzie jako commercial director odpowiadał za obszary sprzedaży, marketingu oraz revenue. Do jego obowiązków w Hotelu Bristol, Warsaw będzie należało zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży oraz implementacja i realizacja strategii sprzedaży.

– Doświadczenie i wiedza Tomasza są dla nas niezwykle cenne. W tym roku nasz hotel obchodzi swoje 120-lecie, dodatkowo ruszamy z remontem naszego legendarnego lobby. Wierzymy, że będzie to przełomowy czas nie tylko dla nas, ale i dla Tomasza, na którego czekają nowe wyzwania – mówi Piotr Bubnowski, Hotel Manager Hotelu Bristol, Warsaw.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *