Marriott International rozpoczyna działalność Fairfield by Marriott w Europie   MATERIAŁ PARTNERA

Marriott International wprowadza na europejski rynek markę Fairfield by Marriott. Fairfield jest drugą co do wielkości marką Marriott International pod względem liczby hoteli i dynamiki rozwoju. Do jej globalnej sieci należy już 1100 hoteli, do których wkrótce dołączy kolejnych 400 obiektow.

Fairfield to rozpoznawalna na całym świecie marka, która cieszy się zaufaniem swoich gości. Wzorcowa koncepcja biznesowa została opracowana pod kątem szybkiego zaistnienia na rynku i zwiększenia efektywności operacyjnej. Ten innowacyjny model umożliwia właścicielom elastyczne dostosowanie się do uwarunkowań obiektu i lokalnych potrzeb rynkowych.

Satya Anand, Prezes Marriott International na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, mówi: „Fairfield to okazja do stworzenia hotelu klasy ekonomicznej, który będzie wspomagany przez najlepsze mechanizmy przychodowo-operacyjne Marriott International. Hotele Fairfield są konkurencyjne finansowo w budowie i eksploatacji, zapewniając niezmiennie wysoką jakość usług dla gości i stanowiąc korzystną inwestycję dla właścicieli obiektów”.

Fairfield by Marriott – piękno tkwi w prostocie

Na początku lat 50. John Willard i Alice Marriott odkryli piękno, spokój i ciszę Fairfield, wiejskiego zakątka umożliwiającego proste i przyjemne życie. Piękne otoczenie, bliskość natury i rodzinna atmosfera sprawiły, że Fairfield stało się  idealnym miejscem do wypoczynku i regeneracji dla goszczących tam osób. Poczucie czystej radości i naturalnej swobody zainspirowało rodzinę Marriott do stworzenia w 1987 roku hotelu Fairfield – miejsca opartego na rodzinnym cieple, prostocie i komforcie. Obecnie wartości tej wiejskiej, rodzinnej rezydencji znajdują odzwierciedlenie w przyjaznej i życzliwej obsłudze w Fairfield by Marriott oraz Fairfield Guarantee, która zapewnia każdemu gościowi bezstresowo przyjemny pobyt.

Filozofia projektowania Modern Calm

Wzorcowy projekt Fairfield został starannie dopracowany z myślą o rynku europejskim. W efekcie, powstał przyszłościowy produkt, który jest łatwo wybudować i dostosować do zmieniających się potrzeb. Stylistyka Fairfield jest prosta, ponadczasowa i na wskroś nowoczesna. Wzornictwo hotelu to udane połączenie dziedzictwa kulturowego i naturalnego z funkcjonalną i minimalistyczną estetyką architektury północnoeuropejskiej.

Doświadczenie gościnności

Fairfield serdecznie wita swoich gości przyjazną obsługą i komfortowymi przestrzeniami, w których mogą oni, będąc w podróży, zarówno wygodnie pracować, jak i wypoczywać. Oto kilka wyróżników gościnności Fairfield:

  • Charakterystyczna ściana powitalna już na wejściu tworzy intrygującą i tchnącą spokojem atmosferę, natomiast „kapsuły” znajdujące się w lobby zachęcają do towarzyskich interakcji.
  • Koncepcja gastronomiczna Social Market oferuje smakowity wybór przekąsek na zimno; w niektórych hotelach dostępne są również dania gorące z menu a'la carte.
  • Gratisowe, zdrowe śniadanie to udany i pożywny początek dnia.
  • W przestronnym lobby płynnie zmieniają się pory dnia, a wygodne siedzenia wprost zachęcają do wieczornych spotkań.
  • Świetnie wyposażona salka treningowa (w wybranych hotelach) umożliwia wszystkim chętnym utrzymanie formy.
  • Goście hotelowi mają dostęp do prasowalni z dwoma stanowiskami do prasowania i parownicą.
  • Market to całodobowy sklepik, który nie tylko poszerza gastronomiczny wybór dla gości, ale stanowi również dodatkowe źródło dochodu dla właściciela obiektu.

Zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Rozwoju

Jeżeli chcesz poznać szczegóły tej ekscytującej oferty, kliknij tutaj

FairfieldGlobalExpansion.Com


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *