Warszawski hotel Marriott zajął pierwsze miejsce w rankingu dużych i średnich hoteli z całej Polski, dla których obsługa uczestników konferencji i szkoleń jest jedną z wiodących działalności biznesowych. Zestawienie przygotowała redakcja magazynu branży turystycznej "Rynek Podróży". Opublikowano je w piątej edycji wydawnictwa "Konferencje - Szkolenia - Incentive". Do udziału w rankingu zostało zaproszonych 100 hoteli.
Miejsce na liście rankingowej było uzależnione od sumy punktów przyznawanych w sześciu kategoriach:
1. Liczba sal konferencyjnych w Polsce
2. Łączna liczba osób, które mogą pomieścić jednocześnie wszystkie sale hotelu
3. Liczba osób, które może pomieścić największa sala w hotelu – w układzie teatralnym
4. Liczba konferencji i szkoleń do 100 osób obsłużonych w 2009 r. i pierwszej połowie 2010 roku
5. Liczba konferencji i szkoleń powyżej 100 osób obsłużonych w 2009 roku i pierwszej połowie 2010 roku
6. Liczba miejsc noclegowych w hotelu
Marriott zajął czołowe miejsca we wszystkich kategoriach, co pozwoliło mu uzyskać pierwszą lokatę w końcowym zestawieniu. W liczbie konferencji i szkoleń do 100 osób obsłużonych w 2009 r. i w pierwszej połowie 2010 r. zdobył największą liczbę punktów.
"Dzięki doskonałej lokalizacji, dużej liczby sal, ale także wysokim standardom obsługi klienta, cieszymy się duża popularnością wśród organizatorów konferencji, spotkań i szkoleń. Pierwsze miejsce w rankingu "Rynku Podróży" to kolejne potwierdzenie tego, że dobrze wykonujemy naszą pracę i bardzo się z tego cieszymy" – powiedział Martin Zidek, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
Z prośbą o przesłanie danych za rok 2009 i pierwszą połowę 2010 zwrócono się do hoteli
o różnym standardzie w całej Polsce, nie tylko w największych miastach. Intencją twórców rankingu było zaprezentowanie potencjału hoteli w zakresie obsługi imprez konferencyjnych i szkoleniowych oraz pokazanie, jak ten potencjał jest wykorzystywany. W podsumowaniu zebranych informacji, uczestnicy rankingu w okresie od stycznia 2009 roku do pierwszej połowy 2010 roku obsłużyli 41,5 tysiąca konferencji i szkoleń, z czego 26,5 procent stanowiły imprezy organizowane dla ponad 100 osób.
Miejsce na liście rankingowej było uzależnione od sumy punktów przyznawanych w sześciu kategoriach:
1. Liczba sal konferencyjnych w Polsce
2. Łączna liczba osób, które mogą pomieścić jednocześnie wszystkie sale hotelu
3. Liczba osób, które może pomieścić największa sala w hotelu – w układzie teatralnym
4. Liczba konferencji i szkoleń do 100 osób obsłużonych w 2009 r. i pierwszej połowie 2010 roku
5. Liczba konferencji i szkoleń powyżej 100 osób obsłużonych w 2009 roku i pierwszej połowie 2010 roku
6. Liczba miejsc noclegowych w hotelu
Marriott zajął czołowe miejsca we wszystkich kategoriach, co pozwoliło mu uzyskać pierwszą lokatę w końcowym zestawieniu. W liczbie konferencji i szkoleń do 100 osób obsłużonych w 2009 r. i w pierwszej połowie 2010 r. zdobył największą liczbę punktów.
"Dzięki doskonałej lokalizacji, dużej liczby sal, ale także wysokim standardom obsługi klienta, cieszymy się duża popularnością wśród organizatorów konferencji, spotkań i szkoleń. Pierwsze miejsce w rankingu "Rynku Podróży" to kolejne potwierdzenie tego, że dobrze wykonujemy naszą pracę i bardzo się z tego cieszymy" – powiedział Martin Zidek, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
Z prośbą o przesłanie danych za rok 2009 i pierwszą połowę 2010 zwrócono się do hoteli
o różnym standardzie w całej Polsce, nie tylko w największych miastach. Intencją twórców rankingu było zaprezentowanie potencjału hoteli w zakresie obsługi imprez konferencyjnych i szkoleniowych oraz pokazanie, jak ten potencjał jest wykorzystywany. W podsumowaniu zebranych informacji, uczestnicy rankingu w okresie od stycznia 2009 roku do pierwszej połowy 2010 roku obsłużyli 41,5 tysiąca konferencji i szkoleń, z czego 26,5 procent stanowiły imprezy organizowane dla ponad 100 osób.
Źródło: ITBC Communication Sp. z o.o.
Dodaj komentarz