Trzy hotele IHG należące do UBM tworzą klaster sprzedażowo-marketingowy

InterContinental Warszawa oraz Holiday Inn Warszawa i Gdańsk, należące do UBM Hotels, stworzyły wspólną strukturę sprzedażowo-marketingową. Na jej czele stanął pochodzący z Hiszpanii Daniel Sosa, poprzednio dyrektor sprzedaży i marketingu w hotelu InterContinental Praga.

Nowa struktura ma na celu optymalizację procesów sprzedaży i lepszą synergię między trzema hotelami, aby zaoferować kompleksową odpowiedź na potrzeby klientów z różnych segmentów. Portfolio hoteli ma zapewnić różnorodność w kwestii lokalizacji, ceny oraz przestrzeni konferencyjnej, a także ofert dla klientów indywidualnych. – Podczas pandemii rynek hotelowy w Polsce wykazał się dużą odpornością, a jego ożywienie nabiera tempa, więc rozszerzenie naszych możliwości handlowych o nową strukturę pozwoli nam wykorzystać poprawiające się warunki i zapewnić najlepszą obsługę naszym klientom oraz najlepsze wyniki właścicielom – mówi Daniel Sosa, cluster director of sales & marketing. Dyrektor sprzedaży została Anna Rabczyńska, która od 2019 r. była odpowiedzialna za dział sprzedaży w InterContnental Warszawa. Za współpracę z klientami z segmentu MICE oraz rynku turystycznego odpowiada Iwona Głuchowska, która wcześniej zajmowała stanowisko dyrektor sprzedaży w warszawskim Holiday Inn. Dyrektor marketingu i komunikacji w strukturze klastrowej jest Monika Mikulska-Guźniczak, pełniąca wcześniej tę funkcję w InterContinental Warszawa.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *