a Joanna Świerkosz ds. guest experience

Joanna Świerkosz, wcześniej VP marketing, communication & guest experience – Accor Eastern Europe, objęła stanowisko VP guest experience – Accor Northern Europe. Z hotelarstwem związana jest od 20 lat. Zaczynała w dziale gastronomii hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin, była zastępcą kierownika recepcji w ibisie Warszawa Stare Miasto. W 2006 r. została w Orbisie brand managerem hoteli marek ibis i Etap (obecny ibis Budget), a w 2008 r. brand managerem Novoteli. Rok później objęła stanowisko marketing managera w Grupie Hotelowej Orbis, a w 2011 r. została dyrektor marketingu grupy. Dwa lata później awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora ds. sprzedaży, dystrybucji, marketingu i revenue management na Polskę i Kraje Bałtyckie w Orbisie, w 2015 objęła funkcję VP marketing, quality and loyalty na Polskę i Europę Wschodnią, a w 2019 r. – VP marketing, communication & guest experience w Accor Services Eastern Europe. W kwietniu tego roku została wiceprezes ds. guest experience na Europę Północną Accoru. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *