Marka hotelowa: czy jej rola ulega obecnie redefinicji?   KONFERENCJE "HOTELARZA"

-Marka jest dziś nawet istotniejsza dziś, niż przed pandemia- podkreśla Małgorzata Morek – Dyrektor ds. Rozwoju sieci na Polskę i Europę Wschodnią, Hilton. Paneliści debatują nad wartością marki i wizerunku w dzisiejszej rzeczywistości.

Pandemia zaburzyła rytm pracy w branży hotelowej. Dziś wszyscy uczymy się nowej rzeczywistości, adaptujemy do niej. Dopiero niedawno specjaliści jak paneliści mogą wrócić do podróżowania, przez wiele miesięcy wiele decyzji omawiano i podejmowano np. via zoom.

Miguel Martins - Dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej, IHG podkreśla, że dziś jesteśmy w trakcie uczenia się i tak naprawdę przecierania nowych ścieżek, tak biznesowo jak i wizerunkowo. Gość hotelowy się zmienił, ma nowe oczekiwania. Janusz Mitulski - Starszy dyrektor ds. rozwoju sieci na Europę Środkowo - Wschodnią, Marriott International dodaje, że Gość podczas pandemii od marki oczekuje także odpowiedzialności, ciągłości- są to wartości, które bardzo się dziś liczą. acek Stasikowski - Development Director Poland, Accor dodaje, że dziś hotele powinny zwracać uwagę, które marki rozwijają. Saija Kekkonen – Dyrektor zarządzająca Best Western Hotels & Resorts na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję dodała, że przyszłość mimo wszystko maluje się w jasnych barwach


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *