Najnowszy „Hotelarz”   "HOTELARZ"

Najnowsze wydanie „Hotelarza” już na rynku, a w nim, poza obszerną relacją z konferencji Hotel Trends Poland & CEE oraz prezentacją sylwetek 10 Hotelarzy Dekady, m.in…

Wywiad z Janem Wróblewskim, współwłaścicielem Zdrojowej Invest & Hotels, o tym dlaczego podjęto decyzję o zmianie strategii biznesowej i wycofaniu się z budowy nowych hoteli, a postawiono na budowę apartamentów wakacyjnych, mimo że mogłoby się wydawać, iż konkurencja na tym rynku jest jeszcze większa.

Małgorzata Pioszyk z firmy We Do. Hotels o technikach zwiększania sprzedaży w hotelach i o tym,, czym jest „zła sprzedaż”.

Katarzyna Nowak z agencji Widoczni.com o tym, jak pozycjonować lokalnie hotel w internecie, aby dotrzeć do osób, które znajdują się w okolicy i poszukują obiektu.

Anita Bajdalska z firmy doradczej Manager SPA o tym, jak przeprowadzać kontrole operacyjną  w departamencie SPA (w tym m.in. pracy terapeutów), aby deklarowana jakość nie była jedynie zbiorem procedur, ale realizowała się w praktyce.

I wiele innych artykułów narzędziowych, analiz, raportów dotyczących wyników hoteli w ostatnim okresie i prognozowanych w najbliższej przyszłości oraz pogłębionych informacji z branży hotelarskiej.

Na okładce nowo otwarty ibis Styles Kraków Centrum.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *