Lokalne SEO dla hotelu, czyli co?

Autor: Katarzyna Nowak
Marketing internetowy obecnie zastąpił tradycyjną reklamę. Jednym ze sposobów na wypromowanie hotelu w internecie jest pozycjonowanie lokalne. Czym ono jest, jakie działania obejmuje i dlaczego warto w nie zainwestować? Pozycjonowanie lokalne to szereg działań, których celem jest wypromowanie hotelu na rynku lokalnym. Witryna hotelu, która jest dobrze wypromowana w wyszukiwarce Google, wyświetli się w niej w odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Pozycjonowanie lokalne jest ściśle związane z jedną z aktualizacji algorytmu Google (Gołąb), dzięki której użytkownik otrzymuje wyniki powiązane z lokalizacją urządzenia, z którego korzysta. Dzięki temu firmy mogą promować się wśród osób, które są w pobliżu i szukają określonych usług, np. hotelarskich. W zakres działań pozycjonowania lokalnego wchodzą nie tylko prace optymalizacyjne na stronie, pozyskiwanie linków i tworzenie treści, ale również stworzenie wizytówki Google Moja Firma i jej optymalizacja. Jeśli wizytówka jest dobrze zoptymalizowana, a użytkownik znajduje się w niedalekiej odległości od obiektu, wizytówka hotelu może wyświetlić się w tzw. local pack, czyli trzech najlepiej dopasowanych wynikach na mapach Google. Pozycjonowanie lokalne dla hotelu Przejdźmy krok po kroku przez lokalne SEO (Search Engine Optimization) i sprawdźmy, jak wypromować hotel w internecie, by pozyskiwać nowych klientów. Pozycjonowanie lokalne sprawdzi się w przypadku wielu firm, które chcą promować swoje usługi w najbliższej okolicy. Z zalet lokalnego SEO skorzystają zarówno hotele, jak i inne obiekty noclegowe czy gastronomiczne – pensjonaty, gospodarstwa agroturystyczne czy ośrodki wypoczynkowe i rehabilitacyjne. Dlaczego lokalne pozycjonowanie się opłaca? Ponieważ: • dociera do użytkowników, którzy są zainteresowani konkretnymi usługami i mogą z nich skorzystać, bo przebywają w okolicy, • jest tańsza od pozycjonowania ogólnopolskiego, • dobrze przygotowana strategia daje szybsze efekty, • na lokalnym rynku jest mniejsza konkurencja, • ułatwia pozyskanie nowych klientów zarówno na stronie, jak i w hotelu, • sprawdzi się w przypadku niewielkich hoteli, które w wyszukiwarce Google z powodzeniem mogą konkurować ze znacznie większymi obiektami. Wizytówka Google Moja Firma – podstawa lo [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *