Nowy koncept śniadaniowy w hotelach Campanile

Od 1 października polskie hotele marki Campanile oferują gościom nową formułę śniadań, zamieniając standardowy bufet w „przygodę w stylu DIY” (Do It Yourself).

W koncepcie kulinarnym DIY, obok śniadaniowej klasyki na gości czekają nowe propozycje, a wszystko zaaranżowane w innowacyjny sposób pozwalający na swobodne skomponowanie posiłku wedle indywidualnych upodobań. Bufet gorący to tradycyjnie: jajecznica z zielonym szczypiorem w towarzystwie kiełbasek, parówek i naleśników, plus dodatki w postaci świeżych ziół i pieczywa. Wogrodzie obfitości goście znajdą sezonowe warzywa i owoce, wędliny, nabiał oraz słoiczki z kiszonkami i piklami. W barze jogurtowym i strefie płatków śniadaniowych czekał będzie wybór produktów bio, w tym dżemy i miody, oraz bogaty asortyment płatków zbożowych. Oprócz kanek mleka krowiego i szklanic jogurtu znaleźć też można karafki z opcjami roślinnymi – napojami z soi, owsa, migdałów, ryżu czy kokosa. Z myślą o tych, którzy poprzestają na kawie lub herbacie albo po prostu nie mają czasu na długie śniadanie przygotowano witaminową tęczę warzywnych shotów z buraka, marchewki czy szpinaku, które szybko zapewni mają dawkę zdrowej energii na początek dnia

– Projektując nowy koncept śniadaniowy dla polskich hoteli Campanile, chcieliśmy z jednej strony stworzyć dla naszych gości przestrzeń pełną swobody i wyboru. Nie zapomnieliśmy o klasyce, ale zadbaliśmy też o uzupełnienie oferty o zdrowe i zbilansowane opcje – mówi Natalia Kukowska, dyrektor regionu zachodniego Louvre Hotels Group oraz hotelu Campanile Bydgoszcz. – Z drugiej strony zależało nam na tym, by śniadania w Campanile stały się dla naszych gości częścią zrównoważonego pobytu w naszych hotelach. Dlatego ograniczyliśmy korzystanie z nieekologicznych materiałów. Zamiast kojarzonych z hotelowymi śniadaniami jednoporcjowych produktów w pojemniczkach z plastiku w naszym bufecie królują szklane naczynia, takie jak karafki, szklanki i kieliszki, dzięki którym znacznie ograniczaliśmy ilość produkowanych odpadów

W Polsce pod należącą do sieci Louvre Hotels Group marką Campanile działa 10 obiektami w dziewięciu największych miastach.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *