Accor wprowadza nową markę luksusowych hoteli   INWESTYCJE

Accor uruchomił nową luksusową markę o nazwie Emblem Collections, która obejmie hotele butikowe i luksusowe kurorty na całym świecie.

Marka zadebiutuje w chińskiej prowincji Kuejczou w grudniu 2022 r., a jej portfolio do 2030 roku ma poszerzyć się do 60 obiektów na całym świecie.

Jak sugeruje nazwa, marka będzie zawierać hotele, które są emblematyczne ze względu na ich projekt bądź położenie, z charakterystycznymi funkcjami, w tym "luksusowym otoczeniem, basenami godnymi Instagrama i tętniącymi życiem przestrzeniami wspólnymi".

Marka będzie miała trzy kategorie dla hoteli i kurortów:

  • Emblems Collection Heritage – hotele, które są zabytkami, z budynkami, które nawiązują do charakteru lokalizacji i celebrują historię i klasyczne tradycje kulturowe
  • Emblems Collection Retreat - obiekty wypoczynkowe na plażach, lub w górskich kurortach, z naciskiem na spa i wellness
  • Emblems Collection Signature – designerskie hotele, które oddają hołd stylowi

Marka planuje "powtórzenie sukcesu" M Gallery, która obecnie liczy ponad 100 hoteli butikowych na całym świecie.

Pierwszym hotelem, który dołączył do portfolio, jest Guiyang Art Centre Hotel, Emblems Collection, położony w szybko rozwijającym się mieście Guiyang w budynku pierwotnie zbudowanym jako prywatna rezydencja. W hotelu znajdą się 64 apartamenty. dwie sale balowe, basen, spa i centrum fitness oraz różne bary, salony i restauracje.

Guiyang Art Centre Hotel, Emblems Collection

Accor zapewnia, że "aktywnie poszukuje nowych nieruchomości", aby dołączyły do kolekcji, ze szczególnym uwzględnieniem luksusowych hoteli w Pradze i Paryżu, które mogłyby pasować do kategorii Heritage lub Signature.

Dodaje, że inne miasta pod te marki, to Londyn, Amsterdam, Berlin, Madryt, Marrakesz, Kair, Amman, Ad-Dauha, Moskwa, Bangkok, Seul, Sydney, Montreal, Nowy Jork, Hawana, Kartagena, Santiago, Buenos Aires, Montevideo i Santiago.

Na krótkiej liście miejsc w kategorii Retreat znajdują się Toskania, Mykonos, Bodrum, Algarve, Bali, australijskie Gold Coast i meksykańska Riviera Maya.





Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *