Budżet marketingu (2)

Pilnujcie zadań, pilnujcie wydatków




W numerze grudniowym rozpoczęliśmy temat budżetu marketingu obiektu hotelowego.
Zachęceni do marzeń, przygotowaliśmy listę zadań, jakie chcielibyśmy zrealizować.
W wyniku burzy mózgów zespołu współpracowników otrzymaliśmy listę zadań ułożoną chronologicznie wg kalendarza. Każde zadanie rozpisane zostało na szczegółowe
tzw. detalooperacje oraz stosownie wycenione. Mało tego - otrzymało osobę odpowiedzialną, wpisaną w harmonogram planu marketingowego z imienia,
nazwiska i stanowiska.




Zakładam, że rzecz została potraktowana poważnie, praca wykonana rzetelnie i w efekcie dysponujecie Państwo dobrym planem marketingu na najbliższy rok. Tak przygotowany plan marketingu z harmonogramem i budżetem trafia do dyrekcji/zarządu/właściciela (niepotrzebne skreślić). Tu, po ingerencji księgowych w wysokość budżetu - polegającej zwyczajowo na jego obniżeniu, zostaje zaakceptowany do realizacji. I tak kończy się marzenie i snucie planów, a zaczyna rzemiosło.
Nie wolno planu marketingowego odkł [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *