Hotelowe systemy łączności

Globalny zasięg sieci łączności sprawił, że wymagania dotyczące zapewnienia możliwości kontaktu z macierzystą firmą gościom hotelowym są aktualnie znacznie większe niż jeszcze kilka lat temu.

Dla każdego hotelu globalny zasięg systemów łączności jest walorem nie do przecenienia, ale tylko wtedy, gdy dostęp do niego będą mieli goście. Bez względu na wielkość hotelu i bez względu na to, jacy goście do niego trafiają, potrzebny jest sprawny system łączności - zarówno ten, z którego korzystają goście, jak i ten, z którego korzysta obsługa hotelu.

Odpowiednie rozwiązanie komunikacyjne jest jednym z najważniejszych warunków efektywnego zarządzania i ma niebagatelne znaczenie dla finansowej kondycji hotelu. Zapewnienie odpowiedniego poziomu technologicznego obsługi gości jest coraz częściej warunkiem koniecznym, by pozyskać klientów biznesowych, a w coraz większym stopniu również i indywidualnych. Niedługo dojdzie zapewne do tego, że będzie to warunek niezbędny do utrzymania rentowności hotelu czy pensjonatu.

Goście hotelowi są coraz bardziej wymagający i często tym, co decyduje o wyborze hotelu jest... łatwa i niezawodna komunikacja z domem i zakładem pracy. Hotelarzom w sukurs przychodzi technologia umożliwiająca korzystanie z odpowiednich rozwiązań telekomunikacyjnych. Na rynku są już odpowiednie aplikacje hotelowe, profesjonalne narzędzia pozwalające na zaspokojenie oczekiwań klientów wobec współczesnego hotelu. Coraz bardziej rozpowszechnione technologie informatyczne spowodowały, że również do hoteli trafiły inteligentne systemy łączności.

Informatyczny przełom

Inteligentne systemy łączności hotelowej, które już wkrótce staną się standardem we wszystkich hotelach, umożliwiają pełne wykorzystanie - dzięki protokołowi IP - możliwości informatycznej platformy komunikacyjnej. Są to systemy, które z powodzeniem mogą być wykorzystywane zarówno w recepcji, jak i biurach hotelu.

Największą zaletą tych rozwiązań jest ograniczenie do minimum czasu obsługi gości i usprawnienie zarządzania hotelem. Rozwiązania informatyczne spowodowały, że goście mają możliwość korzystania w pokojach hotelowych z nowoczesnych środków łączności bez pośrednictwa obsługi hotelowej. Oznacza to nie tylko oszczędność czasu, ale również mniejsze koszty.

Nowoczesne środki łączności docenia też personel hotelu, uwolniony od części dotychczasowych obowiązków, związanych z codzienną obsługą hotelu. - Ważne jest nie tylko zaspokojenie aktualnych potrzeb klientów, ale również właściwe przygotowanie się do obsługi w przyszłości - mówi Wawrick Gunning, dyrektor zarządzający w hotelu Sheraton Kraków, pierwszym pięciogwiazdkowym hotelu w Krakowie, otwartym w 2004 r. i nastawionym na obsługę klientów biznesowych. - W miarę upływu czasu wśród naszych gości coraz większą grupę będą stanowiły osoby przyzwyczajone do korzystania z nowoczesnych technologii oraz usług internetowych i mające coraz większe potrzeby w tym zakresie.
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Hotelowe systemy łączności

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *